Ръководството на Левски води преговори с още един букмейкър, който да стане рекламодател на клуба, пише „Тема Спорт“. Става въпрос за компанията Betano, която наскоро стъпи на родния пазар. Тя вече спонсорира роден елитен клуб – Локомотив София.

В момента генерален спомоществувател на Левски също е букмейкърска къща – Palms Bet. Тя направи възможно финансовото оцеляване на клуба. От фирмата направиха и друг жест към сините. Те не сложиха логото си на гърдите на фланелките на отбора.

Вместо това предоставиха това място, на което да бъде изписано мотото на поредната кампания на клуба: „Левски е вечен“. От Palms Bet също така вече нееднократно са заявявали, че не държат на ексклузивност – тоест, може и друга компания от техния бранш да помага на сините.

От Левски се надяват тази пролет да успеят да привлекат още големи рекламодатели. Това ще бъде по-лесно, ако отборът на Станимир Стоилов покаже добри игри, а феновете започнат да пълнят стадион „Георги Аспарухов“.

Снимка: Lap.bg