Милиони очи вперени в 7140 квадратни метра. През следващите 10 дни тези седем хиляди метра – дължина по ширина на игрището на Сан Сиро – ще бъдат наблюдавани от милиони хора по целия свят. Фенове и ентусиасти, свързани чрез смартфон. Дербито в социалните мрежи, няколко дни преди първия мач, завършва 68 на 61 за Милан.

Росонерите имат 68 милиона последователи в социалните мрежи, като се имат предвид всички най-важни социални мрежи, а нерадзурите са с 61 милиона последователи.

В европейската класация те са 12-ти и 13-ти клуб, но далеч от Реал Мадрид – първият в света благодарение на историята, ерата на Кристиано Роналдо и последните успехи. Далеч и от Манчестър Сити, който с лекота е в топ 10 на най-следваните клубове.

Сред италианците само Ювентус е пред двата милански гранда - 149 милиона последователи в световен мащаб, благодарение на движещата сила на CR7 и годините на девет поредни титли в Серия А.

Милан е по-следван от Интер в Twitter (над 9 милиона срещу изобилните 4 милиона, като се вземат предвид всички профили), в Instagram (13,8 милиона последователи срещу 9,2 милиона) и в TikTok (11,7 милиона срещу 9,4). Интер води във Facebook – 31 милиона срещу 27 – и в китайските социални мрежи (Weibo, Douyin, WeChat…): 6 срещу 5! Като в дербито от 1949 г., когато спечели с хеттрик на Амадеи.