Лука Модрич завладя феновете на Милан за кратко време. Отначало имаше скептици, но след това малката партия от типа "той идва тук, за да се наслаждава на пенсията си" се стопи като сняг на слънце. Обезоръжени от доказателствата. И да, Лука Модрич спечели лесно. Бяха нужни само няколко снимки от Миланело (в образа на баща изповедник с Леао например), няколко декларации за намерения, изписани в правилния дух ("Милан не е създаден за посредственост, обичам да побеждавам, нося тук страст и смирение") и първите изяви на терена (в момента той има луксозната средна оценка 7,1 по десетобалната система), за да му осигурят скиптъра, който вече владееше в Мадрид.
Останалото идва като следствие, а последствията поставят в много добро настроение не само Алегри и феновете, но и клуба. Защото фланелките с марката на Модрич летят. Лука е абсолютният бестселър, като се имат предвид и трите версии на екипа, изпреварвайки звездата до тук в последните години Рафа Леао, който беше лидер след напускането на Тонали. Но истинският бум беше направен от третия комплект, жълтия.
По традиция през последните години третата фланелка е най-креативната, тази, която най-много се откъсва от референтните социални цветове. Година след година Милан винаги го е съчетавал с определено послание, включително препратки към социални въпроси, приобщаване или, както в този случай, напомняне за 15-атата титла от сезон 1995-96. Накратко, една изразителна униформа, чиято емблема е Модрич (на първото стъпало на подиума за продажби, следван от Леао и Пулишич), но също така и едно заредено жълто, което се харесва независимо от всичко.
Като се има предвид същият период от пускането на пазара в сравнение с миналата година, жълтият трети комплект се продава по-добре, като количеството му се е увеличило с 44%. Със скок на продажбите от 98% в дните след Милан-Болоня в сравнение с предходните дни и 32% в дните след Удинезе-Милан (разбира се, резултатите на терена са от решаващо значение). По-специално, третата униформа е особено ценена от най-близките до клуба фенове, а не само от "случайните". Съотношението на продажбите между Италия и чужбина е 42-58%, което е потвърждение на трансграничната привлекателност на росонерите. Лесно е да се помисли, че Модрич също е привърженик на жълтата фланелка: именно с нея той отбеляза първия си гол в състава на росонерите.