
Италианската футболна федерация (FIGC) разреши на клубовете от Серия А да поставят логата на свои спонсори на ръкавите на екипите. До момента елитните отбори в Калчото можеха да продават рекламна площ на гърдите, където стои основният спонсор, както и на гърба под номера.
Според специализирания сайт Calico e Finanza искането е било направено съвместно от всички клубове в Серия А. Това се е случило на една от последните срещи преди началото на сезона между 20-те участника и FIGC. Клубовете ще могат да поставят лого на още един спонсор с големина от 100 квадратни сантиметра на левия ръкав на фланелките.
"Клубовете имат разрешение да поставят спонсорски лога на три места – отпред на фланелката, на гърба под състезателния номер на играчите, както и на левите ръкави. Общата площ за спонсори е 650 квадратни сантиметра", гласи съобщението на FIGC.
С разрешението Серия А се присъединява към другите топ първенства в Европа, които го въведоха преди години, припомня "Дневник". Бундеслигата, Ла Лига, Лига 1 и Висшата лига разрешават на клубовете поставяне на спонсорски лога на левите ръкави на фланелките.
Във Висшата лига това беше въведено през миналата година и доведе до сериозно увеличение на приходите. Манчестър Юнайтед сключи най-голямата сделка, като привлече Kohler за около 20 милиона паунда на година.
Коментари
Напиши коментар19:06 | 30 авг 2018 г.
18:12 | 30 авг 2018 г.
17:58 | 30 авг 2018 г.
16:22 | 30 авг 2018 г.
15:43 | 30 авг 2018 г.
Напиши коментар