От УЕФА излязоха с официално становище по казуса с незачетената дузпа на Хулиан Алварес срещу Реал Мадрид на 1/8-финалите в Шампионска лига.
Съдийската бригада наказа аржентинеца заради двоен удар. От Европейската футболна централа отново разясниха правилото и добавиха, че ще има дискусии дали то да бъде променено в бъдеще:
“Атлетико Мадрид отправи запитване към УЕФА относно инцидента, довел до незачетената дузпа, изпълнена от Хулиан Алварес в края на вчерашния мач от Шампионската лига срещу Реал Мадрид.
Макар и минимален, играчът е осъществил контакт с топката с опорния си крак, преди да я ритне, както се вижда от приложения видеоклип. Съгласно действащото правило 14.1 ВАР трябваше да уведоми съдията, сигнализирайки, че голът трябва да бъде отменен.
УЕФА ще започне дискусии с ФИФА и Борда на международната футболна асоциация, за да определи дали правилото трябва да бъде преразгледано в случаите, когато двойното докосване е явно неумишлено”, пишат от Европейската футболна централа.
Коментари
Напиши коментар00:41 | 14 мар 2025 г.
00:40 | 14 мар 2025 г.
00:39 | 14 мар 2025 г.
23:28 | 13 мар 2025 г.
22:51 | 13 мар 2025 г.
22:22 | 13 мар 2025 г.
21:40 | 13 мар 2025 г.
20:15 | 13 мар 2025 г.
19:48 | 13 мар 2025 г.
18:57 | 13 мар 2025 г.
Напиши коментар