Локомотив София официално обяви генералното си партньорство с набиращия популярност букмейкър в България – Betano.
Това се случи на брифинг в центъра на столицата, на който участие взеха представители на компанията, както и собственици и директори при „железничарите“. Договорката между страните е за тригодишен период.
Изпълнителният директор Бойчо Величков, членът на борда на директорите Веско Стоянов и капитанът Красимир Милошев присъстваха на събитието. От страна на рекламодателя участие взеха регионалният директор на Betano България Цветин Йорданов и маркетинг мениджърът на Kaizen Gaming Джордж Кипреос.
Логото на букмейкъра ще застане на гърдите на футболистите още от първия мач за пролетния полусезон, който е идната неделя срещу ЦСКА.
Снимка: Lap.bg







Една трета от българите губят пари заради онлайн финансови съвети
Какво се случва с тялото ни, когато пропускаме закуската
Мощно земетресение взе жертви в Афганистан
Гвардеецът Симеон-Хасан: Горд съм, че съм българин
Орце Георгиевски е новият кмет на Скопие
Полицията в Ловеч арестува двама избягали затворници
Как електрически сгъваемото огледало промени градското шофиране
Най-емблематичните коли на XXI век
Необичайни светофари объркват шофьорите в големи градове
Италианска схема удря застрахователите в Европа
Стив Гарсия поиска БМФ двубой с Макс Холоуей – или Джош Емет като алтернатива
Чарлс Оливейра: „Сглупих — сам съм виновен за загубата от Топурия“
Българските джудисти загубиха от Румъния, Грузия стана европейски шампион отборно
Джейк Пол преговаря за мегасблъсък с Антъни Джошуа през 2026 г.
Стенокардията е израз на стеснение на коронарните съдове на сърцето
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар