От Ферари защитиха стратегията си да не повикат нито един от пилотите си за късна смяна на гуми, когато в Маями на пистата излезе кола за сигурност. 

Лидерът Макс Верстапен бе подминал входа към бокса, когато това се случи, така че Скудерията щеше да има предимство в последствие с по-добри гуми поне при един от автомолите си. 

От Скудерията прецениха обаче, че е по-добре да останат на пистата и в крайна сметка Шарл Льоклер и Карлос Сайнц завършиха втори и трети, а след състезанието Кристиан Хорнър заяви, че от Ред Бул са имали сериозен късмет с това решение на съперниците. 

„Ако бях влязал в пита щях да бъда със сигурност изпреварен от Чеко Перес. В крайна сметка, когато имаш позиция на подиума е по-добре да я запазиш. Освен това не мисля, че с нови софт или хард щях да имам по-добро темпо“ заяви Карлос Сайнц. 

„Колите ни работиха по-добре вече с износени гуми, така че с тях бяхме по-силни и това бе причината да постъпим така. Смятахме, че така ще имаме по-голям шанс за победа, тъй като по-бързо загряваме гумите си и в първите обиколки след рестарта се получи точно така, но Макс удържа лидерството“ добави босът Матиа Биното.