Макс Верстапен ще трябва да почака за втората си световна титла, след като остана едва 7-и в Гран При на Сингапур. 

Надпреварата на "Марина Бей" бе изпълнена с автомобили за сигурност, както и виртуални такива, а и много отпадания, като бе спечелена от съотборника на нидерландеца – Серхио Перес, който обаче ще бъде разследван след надпреварата и е заплашен от наказание, така че може да загуби първото си място. 

Шарл Льоклер с Ферари, който стартира от първа позиция, остана втори, а Карлос Сайнц с другия автомобил на Скудерията също се качи на подиума, но като цяло Черните кончета се надяваха на победа и останаха разочаровани. 

След забавяне от над един час битката на „Марина Бей” започна, като на старта Перес започна по-добре и поведе пред Льоклер. Сайнц пък атакува Хамилтън, като британецът бе изтласкан извън трасето и загуби позицията си. Трасето бе все още доста мокро след дъжда. 

Верстапен започна лошо и се смъкна до 12-ото място, но бързо започна да си пробива път напред като направи някои изпреварвания. Последва отпадане на Гуаню Джоу и кола за сигурност, но пилотите останаха на пистата, тъй като бе рано за смяна на гуми. 

След рестартирането Чеко запази първото си място, а Верстапен мина и пред Гасли за 7-ото място, а след това подгони и Алонсо. Сайнц губеше темпо, но задържаше Хамилтън зад себе си. Пилотите все още се колебаеха с поставянето на гуми за сухо. 

Последва отпадане на Алонсо поради повреда и виртуален сейфти-кар, което бе използвано от Ръсел за смяна и той рискува с гуми медиум. След вдигането на темпото обаче, британският пилот на Мерцедес се оплака от липса на сцепление и сякаш експериментът му не проработи. 

Верстапен вдигна темпото, но Алекс Албън катастрофира на 8-и завой и отново последва виртуална кола за сигурност. Веднага след това и другият Алпин – с Естебан Окон отпадна заради повреда като това бе катастрофа за френския тим. 

Хамилтън бе все по-изнервен зад Сайнц, когото обвини в тест на спирачките, след като зад виртуален сейфти-кар едва не го изпревари. След подновяването на състезанието Перес бързо се откъсна напред, а Верстапен подгони Норис за 5-ото място. Ръсел бе затворен с обиколка, след като състезанието му тотално бе развалено от неуспешния риск. 

В 33-ата обиколка Люис Хамилтън закачи стената, но успя да продължи без сериозни повреди и загуби само една позиция от Ландо Норис. От лидерите пръв в бокса спря Льоклер, който сложи гуми медиум, но бе забавен 5,3 секунди при смяната си. Хамилтън пък влезе за смяна на гуми и предно крило и заради престоя си от почти 14 секунди, загуби шансове за добро класиране. 

Ръсел вдигна темпото и направи най-бърза обиколка, но все още бе последен. Последва нов инцидент, този път на Цунода и нов сейфти-кар на пистата. Това веднага вкара в пита Перес, Сайнц и Верстапен, а и Ръсел получи нов комплект медиум. Даниел Рикардо пък си бе пробил път до 6-ата позиция, като освен това сложи гуми софт. Норис бе 4-и.  Хамилтън, който се бе смъкнал до 9-ото място, се извини на отбора си.     При рестарта Верстапен веднага атакува Норис, но изпусна спирането и излезе в едно от разклоненията на пистата, като успя да обърне бързо и се върна 8-и. Той обаче до голяма степен унищожи и гумите си. Той влезе за нова смяна и сложи софт, а малко след това Ръсел се оказа със спукана гума след инцидент с Магнусен. Макс обаче бе 12-и. 

В челото Льоклер подгони Перес, който сякаш имаше трудности и спад в темпото. Норис пък бе много близо до Сайнц в битката за подиума, а Верстапен все още бе 12-и. Шарл бе близо до Перес, но нямаше възможност за атака и нужното сцепление. Разликата се увеличи до 1,5 секунди.    Макс пък стигна до 10-ата позиция, след като се справи с Ботас, а след това мина и пред Гасли. Последва съобщение, че Перес ще бъде разследван след състезанието заради нарушение на правилата зад кола за сигурност, така че победата му не бе сигурна, тъй като се появиха информации, че може да бъде наказан на два пъти с по 5 секунди. 

Льоклер изостана на 3 секунди от Перес, след като може би имаше технически проблем или пък просто износи гумите си. Верстапен пък подгони Хамилтън, както и пилотите на Астън Мартин, които също бяха в тази група. 

Малко преди края Люис допусна грешка като излезе в мократа част от трасето и Верстапен го изпревари за 8-ото място, а след  това се справи и с Фетел за 7-ата позиция. 

Перес финишира с повече от 7 секунди аванс пред Льоклер, за да вземе втората си победа за сезона и трета в кариерата му. Сайнц бе трети, а Норис и Рикардо донесоха добри точки за Макларън. Строл пресече финала 6-и, пред Верстапен, Фетел, Хамилтън и Гасли.   

Макс добави 4 точки към актива си и вече има 341. Льоклер е с 237, а Перес е с 235 преди решението на стюардите. Титлата на Макс обаче така или иначе е сигурна. Ръсел за първи път остана извън топ 5 в завършено състезание.