Легендарният инженер във Формула 1 Ейдриън Нюи разкри защо така и не е преминал във Ферари, въпреки че на два пъти е можел да го направи. 

Работил в някои от най-силните тимове като Уилямс, Макларън и сега Ред Бул, той може да се похвали със създаването на 13 шампионски автомобила. 

От 2006-а той работи за Биковете, които в  момента са абсолютни доминанти и чрез Макс Верстапен. Именно тогава той е имал възможност да стане част от Скудерията, но самият Нюи разкрива, че през 90-те е било по-вероятно да отиде в Маранело. 

„В миналото съм преговарял с Ферари и бях изкушен да отида при тях, защото те са наистина легендарна марка. Става въпрос за периода 1993-1997, когато преминах от Уилямс в Макларън. По това време изборът бе наистина труден за мен, защото децата ми бяха малки и не знаех дали ще свикнат в италианско училище. Ако бях отишал да работя в Италия, щеше да бъде със семейството ми“ разкрива Нюи. 

„Сега в Ред Бул съм почти от самото начало, а когато сменяш отборите все пак имаш нужда от адаптация. Ако бях с 20 години по-млад може би щях да го направя“ добавя инженерът, който е работил с пилоти стана шампиони с неговите коли като Найджъл Менсъл, Ален Прост, Деймън Хил, Жак Вилньов, Мика Хакинен, Себастиан Фетел, а сега и с Макс Верстапен. 

„Всеки от тях е различен от останалите. Найджъл бе невероятно уверен и силен физически, което в онези времена бе от голямо значение. Освен това бе много борбен. Ален бе много методичен, но и не се предизвикваше. Мика и Кими не говореха много, но когато казваха нещо, трябваше да го имаш предвид. Себастиан мислеше много за всичко, докато Макс е някъде по средата и за мен той е перфектият пилот защото притежава отличен контрол върху колата и естествени умения“.