Макс Верстапен постигна нова победа във Формула 1, след като спечели и Гран При на Великобритания, за да продължи да бъде без конкуренция. 

Нидерланецът записа 43-и триумф в кариерата си, 6-а поред и 8-и през сезона, а с него Ред Бул изравни рекорда на Макларън от 11 поредни успеха в историята. 

Ландо Норис обаче донесе отличен втори резултат на тима от Уокинг, който показа много добро темпо и в дългата серия от обиколки. Другият пилот на Макларън Оскар Пиастри остана 4-и, след като Люис Хамилтън с по-добра стратегия успя да излезе трети. 

Провал отново имаше за Ферари, които заради лоша работа с най-твърдите гуми, загуби няколко позиции. Астън Мартин също нямаше добър ден, а Алекс Албън донесе отличен 8-и резултат за Уилямс, докато Серхио Перес стигна до 6-ата позиция, след като стартира чак 15-и. 

Състезанието започна на сухо, но малко преди началото се заоблачи и очакванията бяха за превалявания от дъжд. Повечето стартираха с медиум, но имаше и със софт, като 6-ият Джордж Ръсел с Мерцедес, който трябваше да бъде по-бърз поне в началото. 

Ландо Норис направи страхотен старт и поведе, а зад него съотборникът му в Макларън Оскар Пиастри, постави под сериозен натиск Макс Верстапен в първия тур, но нидерландецът запази второто си място. Хамилтън излезе извън пистата на втори завой и се смъкна до 8-ото място, а Алонсо бързо прогресира до 7-ата позиция, а Ръсел бе 5-и. 

Гумите на Макс обаче заработиха и той се откъсна пред Пиастри, като се движеше на около секунда от Норис, но след това започна да го притиска и в 5-ата обиколка го изпревари. Колите на Макларън обаче показваха доста добро темпо и оставаха близо до Макс. Ръсел  пък бе на гърба на Льоклер в битката за 4-ата позиция, а Хамилтън мина пред Алонсо. Перес пък така и не успяваше да прогресира сериозно. 

От Ред Бул информираха Верстапен в 11-ия тур, че  скоро предстои лек дъжд, който обаче няма да продължи дълго. В челото световният шампион бе на около 1,5 секунди от Норис, който бе с аванс от 1,3 пред Пиастри, докато Льоклер бе на още 3,5 по-назад. 

В следващите обиколки лидерът вдигна разликата, а съотборникът му Перес притискаше Албън за 10-ата позиция и в 17-ия тур зае по-предното място. В 19-ата обиколка Льоклер пръв спря за смяна на гуми, като получи хард и се върна 12-и. 

Ръсел показваше отлично темпо със софт, като изглеждаше, че повечето пилоти ще опитат състезание само с едно спиране за смяна. В 25-ата обиколка Верстапен водеше с 6 секунди пред Норис, който бе с 2,4 пред Пиастри, а Ръсел бе назад с 5,7. 

Някъде в средата на дистанцията започнаха повечето спирания, като Сайнц с другото Ферари бе пръв. Испанецът бе последван от Ръсел в 29-а обиколка, който сложи медиум, тъй като най-твърдите не работеха толкова добре, но това бе опцията за тези, които започнаха с медиум. 

От Макларън първо повикаха Пиастри и му сложиха хард в 30-ия тур, като австралиецът се върна 6-и. В 31-ата обиколка Ръсел, който вървеше отлично, изпревари Льоклер и то от външната страна, за да излезе 8-и. Пилотът на Мерцедес изглеждаше с шанс да подиума, като бе на около 4 секунди от Пиастри. 

В 33-ата обиколка обаче двигателят на Магнусен не издържа и последва виртуална кола за сигурност, тъй като автомобилът на Хаас спр на пистата. Това накара всички да сменят гуми, като Льоклер мина за втори бокс и се отърва от хард. Лидерите също го направиха, но загубиха време, тъй като бяха започнали нова обиколка. 

Последва истински сейфти-кар, след който колоната се сгъсти при следната подредба: Верстапен, Норис, Хамилтън, който бе сложил софт, Пиастри, Ръсел, Алонсо, Сайнц, Перес, Албън и Льоклер. Битката за подиума щеше да е страхотна. Верстапен бе със софт, докато Норис бе с хард и също му предстоеше голяма битка до края. 

Състезанието бе подновено 14 обиколки преди края. Макс направи отличен рестарт, а Хамилтън и Ръсел подгониха пилотите на Макларън. Люис натисна Норис, който отби няколко атаки, а Пиастри  оставаше пред Ръсел. В 40-ия тур Ландо отново беше страхотен в дефанзивен план срещу Хамилтън и запази позицията си. 

С DRS-системата обаче, Люис получи още повече предимство, но не успяваше да излезе втори. Перес, Албън и Льоклер пък минаха пред Сайнц който се смъкна чак 10-и. Гумите на Норис обаче загряха и той се измъкна извън DRS-зоната на Хамилтън. Строл пък извади Гасли от състезанието след контакт между двамата и бе наказан с 5 секунди, а Перес излезе 6-и, като мина пред Алонсо. 

До края не се случи и Макс записа нова победа. Норис все пак донесе отличен подиум на Макларън с второто си място, докато Люис Хамилтън остана трети, пред другия Макларън на Оскар Пиастри. Ръсел, Перес, Алонсо, Албън, Льоклер и Сайнц довършиха топ 10. 

Така Верстапен вече има 255 точки, докато Перес е едва със 156. При конструкторите Мерцедес увеличи разликата до Астън Мартин на 22 точки, а Макларън изпревари Алпин за 5-ата позиция, като тимът събра този уикенд 30 точки, след като имаше общо 29 преди него.