Въпреки колебанията в квалификацията Макс Верстапен бе над всички и в Унгария, за да запише 7-ата си поредна победа, 9-а през сезона и 44-а в кариерата си. 

Нидерландецът поведе още от началото и до края нямаше проблеми, за да може да осигури и рекорд на Ред Бул от 12 поредни успеха във Формула 1, 11 от които през този сезон. 

Ландо Норис донесе поредно второ място за Макларън, а Серхио Перес с втория Ред Бул се качи на подиума, макар и да стартира 9-и. Люис Хамилтън, който започна от първата позиция, трябваше да се задоволи с 4-о място.  

В челото всички стартираха с гуми медиум, докато в средата на колоната Перес бе с хард, а Сайнц със софт. 18-ият Ръсел също започна с най-твърдите с идея да отложи максимално късно първото си спиране в бокса. 

На старта Верстапен започна по-добре и успя да влезе първи в първия завой, а зад него Пиастри се възползва и излезе втори, докато Норис успя да мине пред Хамилтън. Сайнц се изстреля до 6-ата позиция с гумите си софт, но Льоклер не го пропускаше. Двете коли на Алпин пък отпаднаха рано-рано след удар между тях, а автомобилите на Алфа Ромео се смъкнаха в дъното, въпреки че стартираха 5-и и 7-и. 

Макс започна да прави рекордни обиколки, вдигайки разликата пред останалите. Перес излезе 7-и, като изпревари Алонсо, а и темпото на Макларън бе стабилно. Колите от по-задната част на колоната започнаха да спират в бокса за първи смени, докато в челото нямаше промени, освен че лидерът продължаваше да се откъсва. 

В края на 15-ия тур Сайнц спря за смяна и получи хард. Ръсел бе стигнал до 9-ата позиция, а Хамилтън спря в пита в следващата обиколка и също сложи най-твърдите гуми, връщайки се 8-и. От Макларън покриха стратегията на Люис и повикаха веднага Норис за хард, като той се върна пред пилота на Мерцедес. Льоклер пък бе забавен от механиците си и се срина до 11-ото място. Пиастри също спря, но на излизането Норис мина пред него. 

Перес и Алонсо бяха втори и трети преди спиранията си. Макс спря в края на 23-ата обиколка и се върна като лидер, след като всичко мина без проблеми. Същото веднага след това направи и Перес за медиум, като се върна 7-и, пред Льоклер. Чеко бързо изпревари Сайнц и Ръсел, за да излезе 5-и с добро темпо. 

Джордж също направи своето спиране и след това бързо се върна в топ 10, а Перес започна да топи от аванса на Хамилтън. Пиастри също не бе много далеч напред и сякаш губеше темпо. В 42-ата обиколка Чеко започна с атаките, но Люис ги отби. Пиастри и Перес спряха за смяна в края на същия тур, като гумите на Чеко бяха сменени за 1,9 секунди. Така мексиканецът излезе само на 1,6 секунди зад пилота на Макларън, като и двамата бяха с медиум. 

Норис също бързо влезе за втора смяна, като се върна зад Хамилтън, но далеч пред Пиастри и Перес. Чеко притисна съперника си и в 47-ата обиколка го атакува успешно, въпреки че австралиецът показа борбеност. Това потенциално го постави на подиума. Льоклер пък отнесе 5 секунди заради превишена скорост в питалейна. 

Хамилтън влезе в края на 49-ия тур, получи медиум и се върна 5-и, на 7 секунди от Пиастри. Макс смени гуми в 51-ата обиколка, но авансът му така или иначе бе огромен. Люис започна да доближава Пиастри, който явно губеше темпо в хода на надпреварата. Логичното се случи още в 58-ата обиколка, когато Хамилтън го изпревари, но пък Норис оставаше втори на 6-7 секунди пред Перес, но Чеко бе много бърз и стопяваше по-малко пасива си, след като темпото на Ландо също спадна. Той обаче все пак остана на около 3 секунди пред съперника. 

Ръсел пък излезе 7-и, след като гумите на Сайнц бяха определено износени, така че това силно представяне за Джордж. Перес започна да изостава от Ландо, така че второто място на Норис стана гарантирано. Хамилтън се доближаваше до него, но все пак не му стигна времето за изпреварване, въпреки че в последната обиколка разликата падна до около секунда. 

В крайна сметка Макс спечели, за да увеличи актива си до 281 точки. Норис затвърди прогреса на Макларън, а Перес най-накрая направи добра надпревара. Разочарование за Хамилтън, а десетката допълниха Пиастри, Ръсел, който мина пред Льоклер заради наказанието на Шарл, Сайнц, Алонсо и Строл. От Астън Мартин отново не бяха на ниво.