Ландо Норис и Люис Хамилтън се опитаха, но Макс Верстапен отново се оказа твърде силен, за да спечели и Гран При на САЩ, на пистата в Остин. 

Нидерландецът стартира 6-и, но темпото му отново бе недостижимо, за да спечели за 15-и път през сезона и за 50-и в  кариерата си, въпреки че в края може би имаше и технически проблеми. 

Люис Хамилтън остана втори, показвайки сериозен прогрес от Мерцедес, като завърши само на около 2 секунди само от победителя, докато Ландо Норис приключи трети за Макларън. 

Няколко часа преди състезанието стана ясно, че читирима пилоти ще стартират от питлейна, заради промени по колите им. Това бяха Фернандо Алонсо и Ланс Строл с Астън Мартин, както и колите на Хаас на Кевин Магнусен и Нико Хюлкенберг. 

Всички стартираха с гуми медиум, като в Макларън имаха по един нов комплект допълнителни хард, което можеше да им даде предимство. 

На старта Норис  се изстреля по-добре и пое водачеството на първи завой. Льоклер остана втори, а Сайнц излезе трети, докато Хамилтън отби атака на Макс Верстапен. Оскар Пиастри успя да стигне до 6-ото място, макар и да потегли 10-и. 

Ландо бързо дръпна с 2 секунди на Льоклер, докато Хамилтън притискаше Сайнц и държеше Макс на около секунда зад себе си. Ръсел излезе 7-и след изпреварване срещу Окон, а почти веднага и Серхио Перес мина пред пилота на Алпин. 

В 4-ия тур Хамилтън изпревари Сайнц и излезе трети, връщайки си позицията. В следващата обиколка и Верстапен се справи лесно с пилота на Ферари. Макс бе на малко над 5 секунди от лидера Норис. 

Хамилтън бе с отлично темпо и скоро се справи и с Льоклер, излизайки на 3 секунди от Ландо. Окон  отпадна, след като в началото леко се удари с Пиастри, но пораженията по колата му явно бяха сериозни. 

Верстапен започна да се доближава до Льоклер и изпреварването бе неизбежно, но то се позабави. Оскар Пиастри загуби скорост в 10-ата обиколка и също се прибра в бокса, отпадайки. 

В 11-ия тур Макс изпревари Льоклер след здрава битка между тях, докато Хамилтън бе на под 3 секунди от Норис в челото. Ландо започна да губи известно темпо и Хамилтън стопи пасива си до под 2 секунди в 14-ия тур. 

Пилотът на Макларън се  оплака от липса на баланс, но успяваше да остане на 2 секунди пред Люис и на повече от 6 пред Макс. Верстапен опита пресичаща стратегия и спря пръв от лидерите в края на 16-ия тур, като пак сложи гуми медиум и се върна 9-и. Това означаваше още едно спиране за него. 

Последва спиране за Норис, докато Хамилтън остана и поведе. При Ландо смяната не мина много чисто, но той все пак се върна 4-и с гуми хард, на 4 секунди от Макс. Сайнц също смени гумите си. Хамилтън може би отиваше на стратегия с един  стоп. 

Макс започна топи аванса на Норис с по-добрите си гуми. В края на 20-ия тур Люис спря за смяна, получи хард и се върна зад Макс. Веднага след  това Ръсел също спря, а начело остана Льоклер, който още не бе сменил гумите си. 

Верстапен бе на 2 секунди от Норис, който бе осведомен, че Макс ще спира отново и от Макларън започнаха да мислят може би също за състезание с една смяна. Другият вариант бе веднага покриване на спирането на Макс. 

Ландо сбърка на един завой и загуби около секунда от преднината си. Съвсем скоро световният шампион вече бе само на 6 десети от лидера. В 28-ата обиколка Макс изпревари Норис, като сега оставаше да се види какво ще направят Норис и Хамилтън и дали ще опитат да карат без нова смяна. 

Разликата между Макс и Норис остана около секунда в следващите 2-3 обиколки, но след това преднината се вдигна. Хамилтън обаче също скъсяваше аванса на Ландо, докато изведнъж Верстапен се оплака от работата на спирачките. 

В 35-ата обиколка Норис спря за втората си смяна и също опита да пресече Макс. Ред Бул веднага покриха в следващия тур и Макс бе забавен с повече от секунда в сравнение с работата на Макларън. Нидерландецът обаче се върна пред Норис и пътят към победата изглеждаше открит. 

Хамилтън спря в 39-ата обиколка и пак бе забавен, докато Макс изпревари Льоклер и поведе. Скоро и Норис мина пред автомобила на Ферари, като бе само на секунда от Макс. Хамилтън, който бе с медиум, също изпревари Льоклер, а Верстапен дръпна на 2,5 секунди от Норис. Люис обаче бе с отлично темпо и започна да настига Ландо. 

В 48-ата обиколка Норис отби атаката на Хамилтън, но скоро след това Люис мина напред след отлична атака на първи завой и излезе втори, на 5,5 секунди от лидера. Льоклер пък получи заповед да пропусне Сайнц през себе си, а Алонсо отпадна, движейки се 8-и. 

Перес зае 5-ото място пред Льоклер, докато в челото Хамилтън бе на 4,3 секунди от Макс 3 тура преди края. В последния тур Люис бе на под 2 секунди от Верстапен, но просто нямаше време за атака. 

Норис допълни подиума, а в топ 10 влязоха Сайнц, Перес, Льоклер, Ръсел, Гасли, Строл и Цунода. Макс вече има  466 точки, докато Перес е с 238, а Хамилтън с 219.