В Ред Бул разкриха откъде идват проблемите им, след като се оказа, че се е получило разминаване на данните от въздушния тунел с тези при реалните условия на пистата.   Тимът започна трудно сезона и въпреки че Макс Верстапен спечели в Япония и изостава само с 8 точки от Ландо Норис след 4 кръга, определено няма необходимото темпо.   Всичко това увеличава напрежението в отбора, като започнаха спекулации, че световният шампион ще поиска да напусне, а и клауза в договора му ще му позволи да го направи, ако резултатите не се подобрят.   „Мисля, че разбрахме проблемите. Голямото разминаване идва от данните от въздушния тунел, които са различни от тези на пистата и не съвпадат. Това е нещото, което трябва да разберем защо се е получило” заяви босът Кристиан Хорнър.   „Необходимо е да установим защо това, което виждаме във въздушния тунел не го виждаме в реално време впоследствие. Когато има подобно несъответствие е ясно, че трудностите ще бъдат налице” добави той.   Трудностите на Ред Бул започнаха още през пролетта на миналата година, когато след първите състезания отборът рязко загуби темпо, най-вече при Серхио Перес, което го остави без титла при конструкторите в края на кампанията.   Големите проблеми са свързани с работата с гумите и по-бързото им износване в сравнение с конкурентите, което означава, че нито Верстапен, нито Юки Цунода могат да натискат максимално и затова губят темпо.   „Макс няма необходимото сцепление при влизането в завоите и ние трябва да намерим начин да му го осигурим, но това е свързано с аеродинамиката, което разбира се ще доведе до промяна и на баланса” отчете още Хорнър.