Ландо Норис с Макларън спечели и квалификацията в Лас Вегас, за да стартира от най-изгодната позиция в състезанието. 

Британецът, който е лидер в шампионата, се справи най-добре при трудните условия и това, че борбата се проведе на мокро и след това на изсъхващо трасе. 

Макс Верстапен зае другото място на първа редица, а Карлос Сайнц с Уилямс даде отличното трето време. Оскар Пиастри ще стартира чак 5-и, а катастофата бе за Люис Хамилтън, който остана последен. 

В часовете преди квалификацията, колкото и неочаквано да беше, валя сериозен дъжд и пистата бе доста мокра. За началото отново валеше, което правеше условията изключително любопитни и не бе ясно дали пилотите ще карат с интермедии или с гуми за крайно мокра писта. 

Все пак повечето пилоти в началото сложиха интермедии, но пък Алонсо и Строл в Астън Мартин бяха с гуми за много мокър асфалт. Именно двамата направиха първите бързи обиколки, като испанецът бе най-бърз. Интермедиите обаче, трудно държаха колите стабилни, така че пилотите минаха към сините гуми. 

Разликите бяха големи, след като доста пилоти действаха твърде внимателно. Имаше някои завъртания, но без сериозни инциденти. Времената се подобряваха и нищо не бе ясно. Трафикът също влияеше и Верстапен и Пиастри бяха под чертата 5 минути преди края. 

Все пак те подобриха времената си, а всяка обиколка бе по-силна от предишната. Дъждът също намаля, а и пилотите оформиха по-суха линия. Минута преди края Пиастри бе 16-и, но успя да стигне до третото място, точно преди  Оби Беърман да се удари, макар и леко. 

Последваха жълти знамена, за да дойде и катастрофа на Албън, доста по-сериозна, което прекрати Q1. Ръсел бе най-бърз, пред Верстапен, а под чертата останаха именно пилота на Уилямс, Кими Антонели, Бортолето, Цунода и Хамилтън, който шокиращо остана 20-и, след като отново комуникацията с Ферари не изглеждаше наред. Норис се промъкна напред с 13-о време. 

В Q2 пак борбата започна със сини гуми, а дъждът спря, което означаваше, че към края на сесията някои пилоти вероятно щяха да сложат интермедии. И тук с напредване на времето времената се подобряваха. Пиастри обаче имаше трудности и бе под чертата, но в средата на Q2 поведе. 

Строл пръв сложи интермедии 5 минути преди края, но не бе особено бърз. Пилотите продължаваха да въртят обиколки, защото нищо не бе ясно. Норис и Пиастри бяха в дъното на топ 10 преди Ландо да излезе начело.  Оскар бе 9-и и не успя да се подобри с последния си тур, но това не бе фатално, макар и да остана 10-и. Хюлкенберг, Строл, Окон, Беърман и Колапинто отпаднаха, а Ръсел, Хаджар и Сайнц подобриха времето на Норис.   

За Q3 десетимата останали сложиха интермедии за първите си опити. Норис обаче сбърка и това го постави под напрежение. Сайнц поведе пред Хаджар и Льоклер, а Пиастри и Верстапен бяха 5-и 6-и. Времената обаче продължаваха да падат и Пиастри поведе. 

Ландо обаче свали повече от 7 десети от първата позиция. В края драмата бе пълна. Верстапен и Сайнц поведоха, но Ландо свали 3 десети, за да поведе. Верстапен бе до него на първа редица, а след това се подредиха Сайнц и Ръсел. Пиастри остана чак 5-и, след като бе забавен от жълги знамена, а десетката допълниха Лоусън, Алонсо, Хаджар, Льоклер и Гасли.