Може би един от най-често срещаните въпроси в тази индустрия е винаги относно количеството на бонусите, тяхната стойност и разбира се: защо има толкова много бонуси? Анализаторите вече ни запознават с този BETANO бонус код и всички налични промоции, които той може да отключи. Редно е да напомним, че този оператор все още очаква лиценза от родната комисия по хазарта, процесът е стартиран и очакваме само преминаването на всички изисквания. 

Този процес обаче отнема време, но пък можем да разгледаме някои от най-честите промоции. Брандът може да се достъпи чрез VPN, но анализаторите вече имат обща представа какво ще получи всеки един нов клиент, когато получи официалното право. Защо обаче бонусите са толкова много, впрочем не само тук, а при всеки реномиран бранд. Да се върнем обаче на темата, защо има толкова много промоции и бонуси. Логично е, че когато не се предлага продукт, а услуга, тя трябва да има своите почитатели. 

Не е задължително да говорим за развлекателната индустрия, можем да открием, че същата практика присъства и във всяка друга. Редовните клиенти получават някакви форми на отстъпка, новите също, но тук предоставените промоции са за игра. Букмейкърите ги използват за привличането на нова аудитория, създаването на лоялни потребители и като цяло - развитие на цялата платформа. След като все повече хора започнаха да използват онлайн платформите, самите промоции се промениха и логично, започваме да получаваме и много по-интересни опции за забавление. 

Ако разгледаме платформата на анализаторите, веднага ще открием, че новите клиенти са на особена почит - стартовите промоции са особено високи и гарантират сериозно поле за изява. Да, привличат се нови клиенти и когато се появи един нов бранд на пазара, той автоматично ще изненада с по-добри предложения. Интересно е, че анализаторите забелязват и нещо друго - останалите оператори също променят своите условия - все пак говорим за положителната конкуренция. 

Ето защо и често самите бонуси са най-разглеждани от всеки потребител, като това е и елемент, с който всеки букмейкър може да се разграничи от другия. Тук напомняме, че бонусите не са дарения, а средства за игра, имат си условия и срок на годност, но най-важното е, че ни позволяват да инкасираме печалби и да се забавляваме без риск. Бонусите се превърнаха и в средство за запазване на аудиторията - за целта се въведоха предложения като VIP програма, индивидуални промоции и още много други, присъства дори опция за безплатни залози, с които от време на време един клиент може да се опита да инкасира допълнителни печалби. 

Една любима практика е, че понякога брандовете предлагат бонуси, за да се тестват нови игри и условия, като разбира се - те са специализирани за конкретната промоция. Не може да се очаква, че един клиент ще трябва да инвестира свои средства, така е гарантирано, че никой няма да обърне внимание изобщо, но когато има бонуси и промоция, практиката ни показва, че малцина биха пропуснали тази идея.

Всяка една промоция се изготвя с много внимание и всички детайли трябва да бъдат изчистени от самото начало. С тази задача се заемат някои от най-големите професионалисти и можем спокойно да се изненадаме от времето, за което се изготвят. Нека не забравяме, че същите се предлагат по избор на всеки един клиент – можем да ги приемем или откажем. Статистиката обаче ни показва, че малцина пропускат тези възможности.