Победителите в двете кампании на А1, предназначени за частни клиенти, изживяха на живо на стадиона емоцията от финалния мач на UEFA Champions League между отборите на Манчестър Сити и Интер на 10 юни в Истанбул.
В първата от кампаниите щастливият победител беше Десислава Недялкова-Войнова, с което детето ѝ Ивайло стана българският талисман на капитана на Интер Самир Хаданович. В тази роля българското момче участва в тържественото откриване на едно от най-големите футболни събития в Европа тази година, като придружи двата отбора при излизането им на стадиона преди срещата. Инициативата беше специално предназначена за членовете на A1 клуб, които желаят да присъстват на едно от най-големите спортни събития тази година заедно с детето си. За да участват в томболата, членовете на A1 клуб трябваше да попълнят регистрационна форма и да дадат своя отговор на въпроса „Какво е безценно за теб?“.
В другата инициатива, която А1 организира като част от ексклузивното партньорство с Mastercard, победител в лотарията сред потребителите на Моят А1 беше Радослав Киров, който избра да гледа финала заедно със сина си Марин. Тази специална възможност беше насочена към частните клиенти, които са заплатили месечната си фактура онлайн през Моят А1. Изискванията за участие в инициативата бяха те да са направили трансакцията със своята Mastercard® карта, издадена преди старта на инициативата.
Двамата победители и техните придружители имаха възможност да пътуват до локацията и обратно, и да ползват настаняване там за сметка на организаторите. Двете инициативи са част от ексклузивно партньорство с Mastercard®, което е част от многообразните възможности, с които A1 осигурява добавена стойност и изживявания на членовете на A1 клуб. Компанията подкрепя дигиталния начин на живот и непрекъснато развива своята платформа за самообслужване Моят А1, която предлага възможности на клиентите да контролират всички услуги, да проследяват потреблението си, да заплащат месечните си фактури и много други.
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, интерактивна, цифрова, сателитна и мобилна телевизия, четири собствени спортни канала с марката MAX Sport, платежни услуги, ICT, cloud и IoT бизнес решения. През 2022 г. A1 България отчита приходи от 640,4 млн. евро, а сравнимата EBITDA e 254,4 млн. евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 26 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия, България, Беларус, Хърватия, Словения, Северна Македония и Сърбия, а приходите на Групата за 2022 година надхвърлят 5 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – един от най-големите телекомуникационни доставчици в света.







Премиерът Желязков: Няма данни за по-високи цени заради еврото
Гъвкавост и комфорт – как да поддържаме ставите здрави всеки ден
Опашки за риба на Женския пазар в София преди Никулден (СНИМКИ)
Велосипедист загина край омуртагското село Плъстина
Макрон: Единството между Европа и САЩ за Украйна е жизненоважно
Желязков успокоява плевенчани: Няма да има воден режим през лятото на 2026 г.
Надеждност на пътя – как да изберете правилните носачи за своя автомобил
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Какво да очакваме от SENSHI 29? Прогнози, фаворити, изненади?
Нидерландска школа, бразилско майсторство и италиански стил на SENSHI 29
Спортен лекар: Контузията на окото на Том Аспинал може да го извади от игра за дълго
Абделазиз: Камару Усман е „най-трудната битка“ за Ислям Махачев
По-устойчиви доставки на лекарства: Съветът на ЕС подкрепи новия регламент за критичните медикаменти
Минимално инвазивна естетика - с нарастваща тенденция
Жълт кантарион – действие и приложение и лекарствени взаимодействия
Гастропареза след вирусна инфекция