Carlsberg планира най-голямата си спортна маркетингова кампания за европейското първенство по футбол през 2016, след като конкуренцията достига огромни размери.
Датският производител на бира ще похарчи около 80 млн. евро (90 млн. долара) за маркетинговата си кампания, казва човек, запознат с темата. Carlsberg вече е дал близо 40 млн. евро, за да си осигури изключителност като официален спонсор на спортното събитие, пише Bloomberg.
В Евро 2016 ще вземат участие 24 отбора, като първенството е в нов, по-голям формат. През 1988, когато Carlsberg е спонсор за първи път, са участвали само 8 отбора.
Прочетете какво казаха от Carlsberg за мащабната кампания в сайта на Bloombergtv.bg.







478 загинали в катастрофи за година - кога ще спрем войната по пътищата? (ВИДЕО)
Илюзии, фокуси и добро сърце: Димитър Георгиев завладя Бургас
Лесен достъп, сериозна опасност: Как младите се справят с наркотиците
Варна изпреварва София по тежки катастрофи: Шествие за живот и справедливост
Терзиев в режим обяснения: За скандала "синя зона", липсата на паркинги и кризата с боклука
13 ранени, един тежко, след инцидент на рали в Австралия
Радан Канев за задържания си с марихуана син: Законът важи за всички
Как се промениха интериорите на колите в последните години
Кога по-гъстото масло е опасно за автомобила
Най-доброто BMW M? Тествахме четири от най-бързите баварци в Серес
BYD изпревари Volkswagen – ето колко печелят производителите от всяка кола
Резултати от UFC 322
Дилън Данис въвлечен в масово сбиване на UFC 322 – напрежението с лагера на Нурмагомедов избухна отново
Конър Бен взе сладъл реванш срещу с Крис Юбенк-младши в Лондон
Пловдив посрещна Европейската купа по Таекуон-До ITF „Bulgaria Open 2025“
Повече от половината хора с диабет в света остават недиагностицирани
Изкуствен интелект ускорява създаването на синтетични антитела
Нарушеният слух в бъдеще може да се лекува с…виагра?!
Повишена функция на щитовидната жлеза при деца - на какво може да се дължи?
Коментари
Напиши коментар21:33 | 29 май 2016 г.
Напиши коментар