На специално събитие на клубната база на Астън Вила "Бодимур Хийт" бе представено официалното партньорство между "виланите" и Kaizen Gaming - една от най-бързо развиващите се game tech компании, познати у нас с бранда Betano. Това партньорство за пореден път доказва отдадеността на Kaizen Gaming към спорта, след като компанията бе официален спонсор и на UEFA EURO 2024.
На събитието за първи път бе показа и третия екип на Астън Вила.
"Бетано беше привлечен от Астън Вила не заради последните успехи на терена, а заради доверието. Работихме за това партньорство още преди успешния сезон, който осигури на отбора участие в Шампионската лига. Това е просто черешката на тортата. Тук сме, за да намерим общи ценности и хора, на които имаме доверие. Да създаваме заедно", заяви Хулио Иглесиас Ернандо, главен изпълнителен директор на Kaizen Gaming.
"Те са спонсор, който е част от европейския и южноамериканския футбол. Ние наистина имаме синергия, която е доста уникална. Тук не става дума за продажба на лого, а за ежедневна съвместна работа, за да се опитаме да постигнем целите си заедно", заяви Кристофър Хек, който отговаря за бизнес операциите в Астън Вила. И индиректно призна, че клубът готви глобална експанзия в Южна Америка. Betano има значително присъствие в региона с партньорства с няколко клуба и като основен спонсор на бразилската лига.
Подготовката на Астън Вила преди първия мач в Шампионската лига
Този сезон бележи ключов момент за Астън Вила. Клубът не само се готви да отпразнува своята 150-годишнина, но също така прави дългоочакваното завръщане сред шампионския елит.
Как протича подготовката на носителя на КЕШ за 1982 г. за първия му двубой в Шампионската лига? Изключителна база, часовникарска прецизност до последния детайл и всичко това в семейна атмосфера – компонентите за успеха, извели отбора до четвъртото място във Висшата лига през миналия сезон на първенството.
Под ръководството на Унай Емери бирмингамци започнаха участието си в Европа срещу швейцарския Йънг Бойс с категорична победа като гост с 3:0.
„В Шампионската лига сме и искаме да останем част от този турнир. А това ще е възможно след нов силен сезон във Висшата лига", заяви капитанът на отбора Джон МакГин.
За първия мач Betano дари рекламното място на фланелките на отбора на клуба, а той от своя страна го предостави на Acorns. Дългогодишните взаимоотношения на клуба с хосписа датират от 2008 г.
"За нас е изключителна чест логото ни да бъде върху фланелките на Астън Вила за техния дебют в Шампионската лига. Така можем да достигнем до още повече семейства в нужда. Наистина сме благодарни на нашите приятели от Астън Вила за тяхната постоянна подкрепа", каза Вики Роулс от организацията.
За Kaizen Gaming и Betano
Kaizen Gaming е една от най-бързо развиващите се GameTech компании в света. Неин основен фокус са иновациите, хората и отговорната игра, като с тези основни компоненти има за цел непрекъснато да подобрява игровото изживяване на милионите си потребители.
Kaizen Gaming е познат у нас с бранда Betano, който освен в България, присъства и на редица други пазари, както в Европа, така и в Латинска Америка. Наскоро компанията разшири експанзията си и в Африка, и Северна Америка - с лансиране на Betano в Нигерия и Онтарио. Визията на компанията "Kaizen 2626" е да оперира в 26 държави до 2026 г. Към момента Kaizen Gaming има над 2700 служители по цял свят.
Kaizen Gaming е един от водещите лидери на световната бетинг и гейминг сцена и първата към момента компания с цели 5 EGR награди за една година.
Но не само изключителния усет към иновациите и безбройните награди правят Betano един от най-разпознаваемите международни брандове. Това се случва и благодарение на редица престижни спортни партньорства - от цели федерации и лиги, до индивидуални атлети. Сред най-престижните международни футболни турнири, спонсорирани от Betano, са UEFA Europa и Conference Leagues, CONMEBOL Copa America™️ 2024 и UEFA EURO 2024™. Betano бе и официален глобален спонсор на Световното първенство по футбол в Катар 2022™. На клубно ниво, Betano може да се похвали с най-новото си партньорство с легендарния “Астън Вила” в английската Висша Лига. В Европа брандът е официален спонсор и на "Голямата тройка" в Португалия - футболните клубове “Порто”, “Спортинг” и “Бенфика”, “ФК Спарта Прага” в Чехия, “ФК ФКСБ” в Румъния и “ФК Атлетико Минейро” в Бразилия, наред с още други. Betano е основен спонсор и на най-популярните клубни турнири в Аржентина - “Торнео Betano” и “Копа Betano”, както и в Бразилия - “Бразилейро Betano” и “Копа Betano”. Официален глобален бранд амбасадор на Betano е и баскетболната суперзвезда - Янис Адетокумбо. Янис е двукратен MVP на NBA и шампион на NBA от 2021 г.
Компанията-майка на Betano, Kaizen Gaming, изцяло финансира Kaizen Foundation, социална фондация, чиято цел е да катализира положителна глобална промяна в партньорство с местните общности.







Скандал в българския шахмат - грозят ни тежки санкции
Централна прогноза
КАТ в действие: Десетки пияни и дрогирани шофьори за 24 часа
Бизнесът обяви протестна готовност заради Бюджет 2026
С томбола обикновени парижани може да спечелят гробно място до велика личност
Експерти съветват: Пригответе кеш за пазаруване за първите дни на януари
Фрийдайвърът, който си задържа дъха 30 мин. и счупи рекорда: Най-ужасното преживяване
ЕС предприема мерки за предотвратяване на присъединяването на "троянски коне“ към блока
Cadillac сложи космическа цена на своя флагман
Японци развенчаха мита за LED фаровете
Eто го новото Renault Twingo
5 проблема, които нискокачественото гориво причинява
Агит Кабайел ще защитава временната си титла на WBC на 10 януари в Германия
Гига Чикадзе се завръща срещу Кевин Валехос на финалното UFC събитие за 2025 г.
Марио Баутиста: „От UFC ми обещаха нещо голямо след загубата от Нурмагомедов“
Джейк Пол коментира отменения бой с Джервонта Дейвис
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия