Лига Европа и Лига на конференциите на УЕФА са в ход и вече станахме свидетели на фантастични мачове, при които действието става все по-добро и по-драматично, тъй като всяка среща има значение и влияе върху класирането на отборите.
Новата фаза на Лигата замени предишния формат на груповата фаза, което доведе до повече игри, още повече емоции и по-големи възможности за отбори от целия континент да се състезават. Хиляди футболни фенове ще имат за какво да се радват през този сезон благодарение на любимите си отбори, включително на българското присъствие на ПФК „Лудогорец“ в Лига Европа.
Kaizen Gaming чрез своята марка Betano стана официален спонсор на УЕФА Лига Европа и Лига на конференциите, като по този начин допринася още повече фенове на най-великата игра да изживеят новата ера на европейския футбол.
Betano: Нарастващото присъствие в световния футбол
Тази нова сделка за спонсорство е поредното допълнение към обширния списък от международни партньорства на Kaizen Gaming, който включва UEFA EURO 2024, CONMEBOL Copa America 2024 и FIFA World Cup 2022 в Катар. В клубния футбол марката Betano е също толкова видима, като е основен спонсор на Шампионата на Бразилия Серия А, известен като „Brasileirão Betano“, и притежава правата за именуване на Copa Betano do Brasil.
Също така, по-рано тази година беше обявено ново партньорство с Аржентинската футболна асоциация, тъй като Betano стана ексклузивен партньор за залагания на Лига Професионал де Футбол и основен спонсор на „Torneo Betano“ и „Copa Betano“. Но ангажиментът на Kaizen Gaming към футбола надхвърля спонсорирането на състезания. Преди сезон 2024-25 Betano стана основният спонсор на фланелките на футболен клуб „Астън Вила“ във Висшата лига. Споразумението с „Астън Вила“ следва от съществуващия ангажимент на Kaizen Gaming към европейските футболни клубове чрез спонсорско присъствие, включително на „Голямата тройка“ в Португалия - ФК „Порто“, СЛ „Бенфика“ и „Спортинг“ СП.
Работата с футболни клубове и асоциации от най-висок клас подчертава ангажимента на Kaizen Gaming да предоставя на феновете вълнуващи спортни изживявания. Като иновативна GameTech компания, Kaizen Gaming е пионер в предоставянето на интересни и сигурни начини феновете да се насладят на красивата игра, като спонсорството на Лига Европа и Лига на конференциите на УЕФА е най-новата част от тази мисия.
За Kaizen Gaming
Kaizen Gaming, една от водещите GameTech компании в света, продължава своето успешно развитие.
Днес тя присъства в 17 държави на четири континента и е на път да постигне стратегията си да оперира в 26 държави до края на 2026 г. С повече от 2700 служители по целия свят и фокус върху технологиите и хората, целта на компанията е да забавлява феновете на спорта по иновативен и отговорен начин.
Снимките са предоставени от UEFA






На днешния празник зимата се събужда
Любовен хороскоп за зодиите в седмицата от 3 до 9 ноември
Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Масово кръвопролитие: Двама мъже атакуваха с ножове влак в Англия, има тежко ранени ВИДЕО
Времето днес: Топло, градусите ще стигнат 23
Културата е най-големият каприз на бизнеса
Милена Славова: Била съм бунтар винаги, няма как да изляза от кожата си
Перфектното Fiat Coupé се продава в Германия
Toyota отива на съд заради продажба на... водородни бомби
BMW предлага на шофьорите да дремнат, докато зареждат електромобилите си
Шефът на Ford: Китайците могат да ни изхвърлят от бизнеса!
България срещу Румъния на старта на Евро 2025
Фабрицио Вердум: „Граплингът на Сирил Ган е на ниво син колан начинаещ“
Абдулрашид Садулаев намекна за край на кариерата: „Искам вече да се посветя на себе си“
Каро Парисян отваря отново залата си, за да обучава деца на джудо за ММА
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?