Бившият световен шампион Жак Вилньов се изказа изключително остро срещу новите правила във Формула 1 и цялото състояние на спорта.
Канадецът не е доволен от тенденцията за налагане на множество ограничения на мощността на болидите. Освен това той смята, че с напредване на технологиите значението на пилотските умения значително намалява и това обезсмисля идеята на състезаването.
"Притеснен съм за състоянието на Формула 1, надявам се да не съм прав", коментира Вильов, който все още продължава да посещава състезания като телевизионен анализатор.
"Не разбирам какво се опитват да направят. Не разбирам концепцията. Формула 1 вече не е епична. Пилотите не са герои".
"Проблемът е, че промените са направени по изкуствен начин и това не работи. Може да е интересно за 6 месеца и след това омръзва на всички. И след като веднъж започнеш да променяш изкуствено правилата, трябва да го правиш отново и отново до точката, в която няма истинско състезание".
Вилньов визира някои от новите правила за 2014-та година, но посочи, че тенденцията е започнала още през 2011-та година с въвеждането на ДРС.
"С правилата за двигателите, всичко е толкова ограничено, че това вече не е Формула 1. Няма нищо специално".
"Спестяването на гориво е хубаво и в миналото бе страхотно. Но сега вече не го правят пилотите. Всичко се прави електронно. Седиш си и системата пести гориво за теб. А това убива смисъла".
"Епичността е извадена от Формула 1. Изпреварванията стават защото натискаш бутон, а не защото си направил специална маневра".
"Те просто се опитват да угодят на грешните хора. Опитват се да угодят на зелените. Но Формула 1 никога не е била зелена, така че няма смисъл изобщо да се опитва. Това дава добър имидж пред парламентите и правителствата, но просто вече не е Формула 1".
"Освен това те опитват да привлекат по-младите фенове, които не могат да запазят дълго внимание и искат изпреварване на всеки две секунди. Дори и да е ужасно изпреварване, защото те не го разбират".
"Аз съм от натуралните и обичам спорта. Обичах 60-те и 70-те, когато феновете се наслаждаваха на състезанията дори и когато финишираха само 4 коли и бяха разделени от 2 обиколки".
"Тогава се уважаваше това, което пилотите правеха. Сега се правят много решения, които не помагат на Формула 1 в дългосрочен план".







Умни колела навлизат в автомобилната индустрия
Над 40 задържани на протеста в София: Агитки и локали - МВР гледа видеоматериали
Защо носът ни се запушва или тече в студеното време
Ескалация след протеста: Маскирани стигнаха сградата на ДПС-НН
Датската разузнавателна агенция разглежда САЩ като потенциален проблем за сигурността
Мадона разгорещи страстите по къса рокля
Движението по софийския булевард "Васил Левски" е възстановено
Проф. Михаил Константинов: Считайте властта за свалена
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Клариса Шийлдс се завръща за реванш с Франшон Круз-Дезурн на 22 февруари
Каролайн Дюбоа подписа с MVP и се завръща на ринга на 19 декември
UFC on ESPN 73 подсилва бойната карта с Кинг Грийн срещу Ланс Гибсън-младши
Кубрат Пулев: Мурат Гасиев е голям шампион, но в петък ще покажа, че аз съм по-добър
Нарушения на дишането по време на сън
Спорно предложение: Центърът за контрол на заболяванията в САЩ препоръчва преразглеждане на първата доза хепатит B при новородени
Селективен мутизъм: Как да се справим с мълчанието на детето
Основният рисков фактор за подагра всъщност е генетичен
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар