Кими Райконен заяви, че проблемите, които изпитва с болида на Ферари не са заради спирачките, а в цялостните настройки.
Финландецът имаше лош ден в дебютното състезание от сезона за Гран При на Австралия. В квалификацията той се нареди на 12-та позиция, а в състезанието стигна до 7-мо място.
Първоначално от отбора бе предположено, че той трябва да реши проблема със спирачките, но Кими го опроверга.
"Не знам от къде дойде това нещо, но това не е проблемът", коментира той на пресконференция в Малайзия преди състезанието на пистата Сепанг.
"Няма никакъв проблем със спирачната система. Някой пита след състезанието дали това е проблемът, но това не е истина".
"Причината основно е в настройките - да накараме колата да върви както аз харесвам. И съм сигурен, че когато направим някои неща по въпроса, ще бъде по-лесно и ще имам повече усещане за предницата".
Запитан дали е изкушен да работи във симулатора на Ферари, за да помогне за изчистване на проблемите, Райконен отговори простичко "Не".
Същевременно той коментира и позицията на отбора спрямо преките конкуренти и най-вече Мерцедес от които Ферари за момента изостава сериозно като скорост.
"Очевидно това не е идеален старт на сезона за отбора и това, което искаме да постигнем".
"Но след всички трудности в Австралия, поне успяхме да вземем нещо от състезанието. Сега можем да градим върху него. Има достатъчно талантливи хора, които работят неуморно. Все още ни предстои работа, но съм сигурен, че ще продължим да се подобряваме".







Такситата в София поскъпват след Нова година – колко ще плащаме от 1 януари
НОИ: Средният осигурителен доход за октомври е 1879,58 лв.
Танкерът Kairos остава блокиран в Черно море край Ахтопол
"Битка след битка" с Ди Каприо и Шон Пен с 9 номинации за "Златен глобус"
За Нова година: В хотели, ресторанти и магазини - само кеш
42-годишен мъж е на командно дишане след като бе пребит в "Люлин"
Сръбски наркобос с фирма в България е задържан при международна акция
Продажбите на любимите на Европа премиум седани се сриват
Защо Golf IV е най-смелият инженерен експеримент на VW
BMW започна битка с пияните шофьори
Германия със сериозна подкрепа за електромобилите
Ностителят на „Златен пояс“ 2025 Сашо Андреев: „Винаги има нови цели за постигане“
Хамзат Чимаев разкри кога планира да премине в полутежка категория
Майк Тайсън разкри кога и къде ще се бие с Флойд Мейуедър
Експерт на Международната федерация води треньорски семинар в Пазарджик
Еозинофилен бронхит – подценена причина за хронична кашлица
Синдром на Хайде – триада от аортна стеноза, гастроинтестинално кървене и придобит фон Вилебранд синдром
Лекарствено индуцирана хиперкалиемия – кои медикаменти я предизвикват и защо?
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар