Втората кола за сигурност е струвала победата на Шарл Льоклер в Гран При на Лас Вегас, обяви пилотът на Ферари. 

Той водеше в средата на състезанието и бе с по-нови гуми от Макс Верстапен, когато се стигна до инцидент между световния шампион и Джордж Ръсел, като заради отчупените елементи по пистата, на нея излезе сейфтикар. 

Макс и съотборникът му Серхио Перес спряха за нови гуми, докато Льоклер и Ферари останаха на пистата, но в крайна сметка той бе изпреварен, като едва няколко обиколки преди края мина пред Перес, за да завърши втори. 

„Със смесени емоции съм. От една страна съм много доволен от представянето си, но от друга съм и разочарован, защото вярвах, бе без втората кола за сигурност, победата щеше да е наша” отчете Льоклер, който загуби първата си позиция на старта, но след това изпревари Верстапен. 

„Направихме много добър първи стинт с медиум и имах с 5 обиколки по-добри гуми от Макс заради по-късното си спиране. Успях да вдигна температурата в гумите си и бях уверен, че ще спечеля. Тогава обаче на пистата излезе сейфтикар. Макс и Чеко спряха, а аз останах на пистата. Разлика от 5 обиколки не е голяма, но гумите ми изстинаха и при рестарта бе трудно да вдигна температурата в тях. Загубихме състезание, но последните обиколки бяха доста забавни. Получих много адреналин и им се насладих” добави той. 

Запитан защо не е спрял също да смени гумите си, както това направи Ред Бул, Шарл каза: „Сега вече е лесно да се мисли за това. Все пак гумите ми бяха само на 5 тура, а и не знаех ако спра какво ще направят Макс и Чеко зад мен. Ако не бяха спрели, а аз остана зад двата Ред Була, изпреварването им щеше да е крайно трудно”. 

Той прие за заслужено наказанието на Верстапен от 5 секунди, което Макс получи за изтласкването му на първи завой, а освен това с добрия резултат Ферари се доближи само на 4 точки от Мерцедес в битката за второто място при конструкторите.