Макларън няма да обжалва двойната дисквалифицияя в Гран При на Лас Вегас, което коства на Ландо Норис и Оскар Пиастри съответно второто и четвъртото място. Нередовният елемент от двата болида от Уокинг, установен при техническите проверки след състезанието, с последващо изключване на двамата пилоти от класирането, лиши англичанина и австралиеца от 18 и 12 точки, което може да има голямо значение в борбата за титлата срещу разярения Макс Верстапен, който благодарение на днешната си победа сега е на 24 точки от Ландо и изравни Пиастри на второ място.
Всъщност Макларън законно се опита да се защити веднага след като техническият делегат Джо Бауер повдигна възражението. Отборът, който вече спечели титлата при конструкторите тази година, твърдеше, че има смекчаващи обстоятелства, тъй като в тази Гран При се е появило неочаквано подскачане (porpoising), а възможностите за тестове са били ограничени поради дъжда, който е валял по време на свободните тренировки и квалификациите.
Освен това отборът подчерта, че степента на нарушението е по-ниска в сравнение с подобни нарушения през 2025 г. За да отговаря на техническите изисквания, дъното трябваше да има минимална дебелина от 9 милиметра. Но от измерванията е установено, че дебелината е 8,88 мм в предната част и 8,93 мм в задната част, докато при колата на Пиастри дебелината е 8,96 мм в предната част, 8,74 мм в централната част и 8,90 мм в задната част. По смисъла на правилата, Федерацията не е имала друг избор, освен да наложи предвидената санкция.
Макларън обаче не смята да обжалва наказанието и да опита да възстанови точките. Отборът предпочете да обърне страницата и да погледне напред, също защото трябва да се има предвид, че в подобни случаи решението на съдиите не е било повлияно от регулаторни граници на толерантност, които биха могли да бъдат приведени в действие сега. С прости думи, регламентът, що се отнася до износването на пода, не предвижда прагове за „приемливо износване“ над фаталните 9 милиметра. В началото на сезона в Китай Ферари на Люис Хамилтън беше дисквалифициран поради подобен проблем (8,6 мм отпред и в центъра, 8,5 мм отзад). Друга дисквалификация за нередовно износване датира от Гран при на САЩ през 2023 г., когато бяха дисквалифицирани отново Луис Хамилтън (който тогава се състезаваше с Мерцедес) и Шарл Льоклер (Ферари).