
Пилотът на Ред Бул Марк Уебър бе най-бърз и в двете свободни тренировки преди Гран При на Малайзия.
Австралиецът отвя конкуренцията с повече от секунда и половина в първата сесия, в която повечето пилоти по традиция подготвят настройките си.
Във втората сесия обаче нещата бяха доста по-равностойни, като от Макларън отново показаха, че ще са най-големият съперник на Ред Бул.
Дженсън Бътън и Люис Хамилтън се наредиха втори и трети, изпреварвайки световния шампион Себастиян Фетел с другия Ред Бул.
Дистанцията между четиримата топ пилоти бе само 0.2 секунди. На повече от секунда изоставане, 5-то време даде Михаел Шумахер с Мерцедес.
Седемкратният световен шампион показа добра скорост, като и в двете тренировки изпревари както съотборника си Нико Росберг, така и двата болида на Ферари.
От Скудерията по-добре се представи Фелипе Маса, който и в двете сесии даде 6-то време, докато Алонсо бе 9-ти и двата пъти.
Като цяло отборите нямаха сериозни проблеми, с изключение на зрелищното откачане на предното колело на новобранеца от Върджин Джером Д'Амброзио, което бе подобно на инцидента на Себастиан Буеми от миналата година, когато двете му предни колела се откачиха в движение.
С голям интерес бе следено и поведението на гумите Пирели, които в миналото състезание в Австралия изненадаха всички с издържливостта си. Както се очакваше, в Малайзия износването на гумите е малко по-интензивно. Това обаче може да се окаже без голямо значение за състезанието в неделя, ако завали дъжд, каквито са очакванията.
Напиши коментар
Австралиецът отвя конкуренцията с повече от секунда и половина в първата сесия, в която повечето пилоти по традиция подготвят настройките си.
Във втората сесия обаче нещата бяха доста по-равностойни, като от Макларън отново показаха, че ще са най-големият съперник на Ред Бул.
Дженсън Бътън и Люис Хамилтън се наредиха втори и трети, изпреварвайки световния шампион Себастиян Фетел с другия Ред Бул.
Дистанцията между четиримата топ пилоти бе само 0.2 секунди. На повече от секунда изоставане, 5-то време даде Михаел Шумахер с Мерцедес.
Седемкратният световен шампион показа добра скорост, като и в двете тренировки изпревари както съотборника си Нико Росберг, така и двата болида на Ферари.
От Скудерията по-добре се представи Фелипе Маса, който и в двете сесии даде 6-то време, докато Алонсо бе 9-ти и двата пъти.
Като цяло отборите нямаха сериозни проблеми, с изключение на зрелищното откачане на предното колело на новобранеца от Върджин Джером Д'Амброзио, което бе подобно на инцидента на Себастиан Буеми от миналата година, когато двете му предни колела се откачиха в движение.
С голям интерес бе следено и поведението на гумите Пирели, които в миналото състезание в Австралия изненадаха всички с издържливостта си. Както се очакваше, в Малайзия износването на гумите е малко по-интензивно. Това обаче може да се окаже без голямо значение за състезанието в неделя, ако завали дъжд, каквито са очакванията.
Сесия 2 | ||||
Пилот | Отбор | Време | Обиколки | |
1 | Уебър | Ред Бул | 1м36.876 | 24 |
2 | Бътън | Макларън | + 0.005 | 30 |
3 | Хамилтън | Макларън | + 0.134 | 23 |
4 | Фетел | Ред Бул | + 0.214 | 30 |
5 | Шумахер | Мерцедес | + 1.212 | 26 |
6 | Маса | Ферари | + 1.213 | 31 |
7 | Росберг | Мерцедес | + 1.689 | 25 |
8 | Хайдфелд | Рено | + 1.694 | 16 |
9 | Алонсо | Ферари | + 1.707 | 27 |
10 | Алгерсуари | Торо Росо | + 1.970 | 31 |
11 | Малдонадо | Уилямс | + 2.092 | 25 |
12 | Баричело | Уилямс | + 2.311 | 30 |
13 | Петров | Рено | + 2.391 | 17 |
14 | Кобаяши | Заубер | + 2.522 | 29 |
15 | Перес | Заубер | + 2.727 | 34 |
16 | Ди Реста | Форс Индия | + 2.749 | 31 |
17 | Сутил | Форс Индия | + 2.933 | 28 |
18 | Буеми | Торо Росо | + 3.239 | 31 |
19 | Глок | Върджин | + 3.990 | 24 |
20 | Трули | Лотус | + 5.014 | 19 |
21 | Картикян | Испания | + 6.321 | 15 |
22 | Лиюци | Испания | + 7.115 | 14 |
23 | Ковалайнен | Лотус | + 8.010 | 4 |
Сесия 1 | ||||
Пилот | Отбор | Време | Обиколки | |
1 | Уебър | Ред Бул | 1м37.651 | 22 |
2 | Хамилтън | Макларън | + 1.665 | 16 |
3 | Шумахер | Мерцедес | + 2.140 | 29 |
4 | Хулкенберг | Форс Индия | + 2.726 | 23 |
5 | Малдонадо | Уилямс | + 2.792 | 31 |
6 | Маса | Ферари | + 2.802 | 22 |
7 | Хайдфелд | Рено | + 2.874 | 6 |
8 | Баричело | Уилямс | + 2.930 | 21 |
9 | Алонсо | Ферари | + 2.950 | 23 |
10 | Росберг | Мерцедес | + 2.995 | 29 |
11 | Сутил | Форс Индия | + 3.083 | 21 |
12 | Рикардо | Торо Росо | + 3.097 | 23 |
13 | Алгерсуари | Торо Росо | + 3.119 | 24 |
14 | Кобаяши | Заубер | + 3.221 | 27 |
15 | Бътън | Макларън | + 3.276 | 16 |
16 | Трули | Лотус | + 3.969 | 21 |
17 | Фетел | Ред Бул | + 3.976 | 18 |
18 | Перес | Заубер | + 3.991 | 24 |
19 | Глок | Върджин | + 4.503 | 18 |
20 | Д'Амброзио | Върджин | + 4.889 | 20 |
21 | Валсеки | Лотус | + 6.403 | 18 |
22 | Лиюци | Испания | + 7.577 | 20 |
23 | Картикян | Испания | + 8.616 | 10 |
24 | Петров | Рено | + 10.281 | 4 |
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар