
Фелипе Маса спечели квалификацията за място за утрешното Гран При на Малайзия на пистата Сепанг.
Бразилецът открадна пол-позишъна от Фернандо Алонсо в последната си обиколка, записвайки време с 0,3 сек. по-добро от това на испанеца.
Световния Шампион Алонсо с Макларън бе най-бързият пилот до този момент, като изненадващо бе на върха и в двете сесии преди това.
В третата решителна сесия имаше опасност от дъжд, затова Ферари и Макларън разделиха стратегията си като пуснаха Алонсо и Маса да направят по една бърза обиколка с по-меките гуми още от началото. Дъжд обаче така и не заваля и затова стратегията на отборите се разви нормално.
Райконен и Хамилтън останаха с твърди гуми до последно, олекотявайки болидите си преди да сложат бързите меки гуми. Финландецът в крайна сметка изпревари новобранеца от Макларън, но остана зад Алонсо, на 0,170 сек. разлика.
БМВ продължава да е третия най-добър отбор и нареди и двамата си пилоти на пето и седмо място. Ник Хайдфелд изпревари съотборника си Роберт Кубица, а двамата бяха разделени от Нико Розберг с Уилямс. Така младият германецът затвърди доброто впечатление от напредъкът на отбора,след като вчера и в двете свободни тренировки бе много бърз.
И двата болида на Тойота влязаха в първата десетка. Това обаче не се отдаде на Рено. Французите, които се наредиха на второ и трето място на тренировките вчера предупредиха, че не се знае истинската скорост преди да дойдат квалификациите и се оказаха прави. Ковалайнен е 11-ти, а Фисикела точно зад него 12-ти.
Напиши коментар
Бразилецът открадна пол-позишъна от Фернандо Алонсо в последната си обиколка, записвайки време с 0,3 сек. по-добро от това на испанеца.
Световния Шампион Алонсо с Макларън бе най-бързият пилот до този момент, като изненадващо бе на върха и в двете сесии преди това.
В третата решителна сесия имаше опасност от дъжд, затова Ферари и Макларън разделиха стратегията си като пуснаха Алонсо и Маса да направят по една бърза обиколка с по-меките гуми още от началото. Дъжд обаче така и не заваля и затова стратегията на отборите се разви нормално.
Райконен и Хамилтън останаха с твърди гуми до последно, олекотявайки болидите си преди да сложат бързите меки гуми. Финландецът в крайна сметка изпревари новобранеца от Макларън, но остана зад Алонсо, на 0,170 сек. разлика.
БМВ продължава да е третия най-добър отбор и нареди и двамата си пилоти на пето и седмо място. Ник Хайдфелд изпревари съотборника си Роберт Кубица, а двамата бяха разделени от Нико Розберг с Уилямс. Така младият германецът затвърди доброто впечатление от напредъкът на отбора,след като вчера и в двете свободни тренировки бе много бърз.
И двата болида на Тойота влязаха в първата десетка. Това обаче не се отдаде на Рено. Французите, които се наредиха на второ и трето място на тренировките вчера предупредиха, че не се знае истинската скорост преди да дойдат квалификациите и се оказаха прави. Ковалайнен е 11-ти, а Фисикела точно зад него 12-ти.
Пилот | Отбор | Сесия1 | Сесия2 | Сесия3 | |
1 | Маса | Ферари | 1:35.340 | 1:34.454 | 1:35.043 |
2 | Алонсо | Макларън | 1:34.942 | 1:34.057 | 1:35.310 |
3 | Райконен | Ферари | 1:35.138 | 1:34.687 | 1:35.479 |
4 | Хамилтън | Макларън | 1:35.028 | 1:34.650 | 1:36.045 |
5 | Хайдфелд | БМВ | 1:35.617 | 1:35.203 | 1:36.543 |
6 | Розберг | Уилямс | 1:35.755 | 1:35.380 | 1:36.829 |
7 | Кубица | БМВ | 1:35.294 | 1:34.739 | 1:36.896 |
8 | Трули | Тойота | 1:35.666 | 1:35.255 | 1:36.902 |
9 | Р.Шумахер | Тойота | 1:35.736 | 1:35.595 | 1:37.078 |
10 | Уебър | Ред Бул | 1:35.727 | 1:35.579 | 1:37.345 |
11 | Ковалайнен | Рено | 1:36.092 | 1:35.630 | |
12 | Фисикела | Рено | 1:35.879 | 1:35.706 | |
13 | Култард | Ред Бул | 1:35.730 | 1:35.766 | |
14 | Сато | Супер Агури | 1:36.430 | 1:35.945 | |
15 | Бътън | Хонда | 1:35.913 | 1:36.088 | |
16 | Лиюци | Торо Росо | 1:36.140 | 1:36.145 | |
17 | Спийд | Торо Росо | 1:36.578 | ||
18 | Дейвидсън | Супер Агури | 1:36.816 | ||
19 | Баричело | Хонда | 1:36.827 | ||
20 | Вурц | Уилямс | 1:37.326 | ||
21 | Алберс | Спайкър | 1:38.279 | ||
22 | Сутил | Спайкър | 1:38.415 |
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар