Ферари нанесе решителен удар преди утрешното Гран При на Монако, след като днес окупира първата редица в квалификациите за място.
Фелипе Маса изпревари съотборника си Кими Райконен, спечелвайки първата позиция. Това е трети пореден Пол Позишън за бразилеца и 4-ти общо за този сезон. Общо в кариерата си той вече има 13 първи позиции.
Маса изпревари Райконен с минималните 0.03 секунди. Той излезе последен от всички фаворити и успя да даде най-доброто време.
На втора редица ще тръгнат двата пилота на Макларън. Люис Хамилтън ще е трети, а Хейки Ковалайнен четвърти. Разликата до големия съперник Ферари е почти минимална и със сигурност утре решаваща ще е стратегията.
Най-добрият от останалите за пореден път бе пилотът на БМВ Роберт Кубица. Нико Росбърг с Уилямс остана 6-ти, след като във втората квалификационна сесия даде чудесното второ време.
Фернандо Алонсо с Рено е седми, като във втората сесия едва успя да се промъкне между първите 10. 8-ми и 9-ти са Ярно Трули с Тойота и Марк Уебър с Ред Бул.
Вторият пилот на австрийския отбор - Дейвид Култард остана 10-ти като изобщо не записа обиколка в последната сесия. Причина за това бе катастрофата на шотландецът във втората сесия.
Заради него няколко пилота провалиха бързите си обиколки и не успяха да влязат в последната сесия. Между тях най-сериозното име бе това на Ник Хайдфелд с БМВ.
Напиши коментар
Фелипе Маса изпревари съотборника си Кими Райконен, спечелвайки първата позиция. Това е трети пореден Пол Позишън за бразилеца и 4-ти общо за този сезон. Общо в кариерата си той вече има 13 първи позиции.
Маса изпревари Райконен с минималните 0.03 секунди. Той излезе последен от всички фаворити и успя да даде най-доброто време.
На втора редица ще тръгнат двата пилота на Макларън. Люис Хамилтън ще е трети, а Хейки Ковалайнен четвърти. Разликата до големия съперник Ферари е почти минимална и със сигурност утре решаваща ще е стратегията.
Най-добрият от останалите за пореден път бе пилотът на БМВ Роберт Кубица. Нико Росбърг с Уилямс остана 6-ти, след като във втората квалификационна сесия даде чудесното второ време.
Фернандо Алонсо с Рено е седми, като във втората сесия едва успя да се промъкне между първите 10. 8-ми и 9-ти са Ярно Трули с Тойота и Марк Уебър с Ред Бул.
Вторият пилот на австрийския отбор - Дейвид Култард остана 10-ти като изобщо не записа обиколка в последната сесия. Причина за това бе катастрофата на шотландецът във втората сесия.
Заради него няколко пилота провалиха бързите си обиколки и не успяха да влязат в последната сесия. Между тях най-сериозното име бе това на Ник Хайдфелд с БМВ.
| Пилот | Отбор | Q1 | Q2 | Q3 | |||
| 1 | Маса | Ферари | 1:15.190 | 1:15.110 | 1:15.787 | ||
| 2 | Райконен | Ферари | 1:15.717 | 1:15.404 | 1:15.815 | ||
| 3 | Хамилтън | Макларън | 1:15.582 | 1:15.322 | 1:15.839 | ||
| 4 | Ковалайнен | Макларън | 1:15.295 | 1:15.389 | 1:16.165 | ||
| 5 | Кубица | БМВ | 1:15.977 | 1:15.483 | 1:16.171 | ||
| 6 | Росберг | Уилямс | 1:15.935 | 1:15.287 | 1:16.548 | ||
| 7 | Алонсо | Рено | 1:16.646 | 1:15.827 | 1:16.852 | ||
| 8 | Трули | Тойота | 1:16.306 | 1:15.598 | 1:17.203 | ||
| 9 | Уебър | Ред Бул | 1:16.074 | 1:15.745 | 1:17.343 | ||
| 10 | Култард | Ред Бул | 1:16.086 | 1:15.839 | - | ||
| 11 | Глок | Тойота | 1:16.285 | 1:15.907 | |||
| 12 | Бътън | Хонда | 1:16.259 | 1:16.101 | |||
| 13 | Хайдфелд | БМВ | 1:16.650 | 1:16.455 | |||
| 14 | Накажима | Уилямс | 1:16.756 | 1:16.479 | |||
| 15 | Баричело | Хонда | 1:16.208 | 1:16.537 | |||
| 16 | Бурде | Торо Росо | 1:16.806 | ||||
| 17 | Пикет | Рено | 1:16.933 | ||||
| 18 | Фетел | Торо Росо | 1:16.955 | ||||
| 19 | Сутил | Форс Индиа | 1:17.225 | ||||
| 20 | Фисикела | Форс Индиа | 1:17.823 |







Консултациите при Радев: Има ли шанс за нов редовен кабинет?
Радев: Във време на омраза посланията на Ханука са звучат по-силно
Централна прогноза
Радев за атаката в Сидни: Нека помним поуките от миналото
Митева за ИТН: Прекрачиха една граница, от която няма връщане
Изтеглянето на танкера “Кайрос” е планирано за утре
След отказ на двигател: Самолет на United Airlines се върна аварийно във Вашингтон
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Франк Уорън с надежда за Фюри – Джошуа през 2026 г.
Пантоя се върна във фитнеса дни след контузията, реваншът с Уанг под въпрос (Видео)
Рая Доброслав е №1 на БК Спарта за 2025 година
Хенри Сехудо: Садулаев има всичко, за да стане шампион и в ММА
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар