·     Томбола на три локации в страната ще даде шанс на трима клиенти да се срещнат с мегазвездата на Формула 1

·     Симулатор на болид може да бъде тестван на паркинга на Централни хали (17-18 май)

·     Pit Stop предизвикателство ще даде възможност на клиентите да се доближат до вълнуващите активности на Формула 1 в Kaufland XOpark (24-25 май)

·     1 болид е паркиран в магазин на веригата в столицата 

·     Ритейлърът стартира кампания за клиентите на Kaufland, които ще имат възможност да спечелят20 VIP билета за събитието Sofia Showrun

·     До 20 юли феновете на Формула 1 могат да избират от 13 нови иексклузивни Oracle Red Bull Racing артикула в магазинната мрежа в цялата страна

·     Чрез покупка на артикули на преференциални цени с точки за лоялност от Kaufland Card или с промоточки с хартиен паспорт, клиентите могат да участват в кампания за една от двете награди за двама, включващи посещение на Red Bull Ring в Австрия

София, 16 май – За всички фенове на Формула 1, Kaufland България и Oracle Red Bull Racing стартират поредица от неустоими предложения и изненади от този уикенд. 5 ексклузивни активности ще дадат възможност на всички желаещи да се потопят в света на високите скорости, да тестват истински болид-симулатор, да се снимат с истински състезателен болид, да станат част от VIP посетителите на уникалното автомобилно събитие Sofia Showrun, да се срещнат на живо с Дейвид Култард и да участват за голямата награда - посещение и тест-драйв на пистата Red Bull Ring в Австрия. В допълнение към всичко това, до 20 юли в цялата магазинна мрежа на Kaufland могат да бъдат намерени 13 лимитирани и ексклузивни продукта Oracle Red Bull Racing с отстъпки до 70%.

„Щастливи и горди сме, че кампанията с Oracle Red Bull Racing ни дава възможност да реализираме отново мисията си да бъдем мост между нашите клиенти и световни звезди. Така необятният свят на Формула 1 ще бъде достъпен в цяла България, благодарение на вълнуващите активности и ексклузивните продукти на преференциални цени. Към това възможността за среща с Дейвид Култард е наистина уникална и вярвам, че всички фенове на високите скорости ще оценят това“, коментира ръководителят на нехрани в Kaufland България – Симон Хаубрих. 

Томбола на общо три локации в София и Пловдив ще срещне трима клиенти с мегазвездата на Формула 1.

На 19 май всеки посетител на магазините на веригата в столичните квартали Банишора и Витоша, както и на пловдивския магазин, разположен на ул. „Македония“ 97Б, могат да участват в томбола на място за лична среща с Дейвид Култард. Срещата ще се състои на 8 юни в рамките на събитието Sofia Showrun.

Симулатор на болид може да бъде тестван безплатно на паркинга на Централни хали в столицата. Той ще бъде на разположение на всички желаещи на 17 и 18 май между 10.00 и 20.00 часа. Участието в него не изисква предварителна регистрация и входът ще бъде свободен по реда на пристигане.

Оригинален F1 болид и Пит Стоп болид са паркирани в магазини на веригата в столицата. До 25 май в магазина на Kaufland в столичния квартал Изгрев, всеки посетител може да разгледа и да се снима с истинска състезателна кола от Формула 1. На 24 и 25 май Пит Стоп болида ще може да бъде видян и пред най-новия магазин на веригата в ритейл парк XOPark на бул. „Ботевградско шосе“ в София.

Клиентите ще имат възможност да участват в игра за 20 VIP билета за събитието Showrun Sofia. Всички желаещи да се включат трябва да регистрират касов бон от покупка на промопак 4 бр Red Bull Повече информация и форма за регистрация на касов бон за играта могат да бъдат намерени тук.

13 лимитирани продукта Oracle Red Bull Racing могат да бъдат намерени в магазинната мрежа на веригата до 20 юли в цялата страна с отстъпки до -70%. Сред предложенията са практични и стилни артикули за мъже и жени, подходящи както за пътуване, така и за ежедневието – вкл. раници, сакове, чанти, куфари, термобуркани за храна и термобутилки. Колекцията се допълва и от стилен реверсивен чадър, подходящ за всякакви условия. Всички продукти могат да бъдат разгледани онлайн тук.

Посещение за двама на Red Bull Ring в Австрия ще спечелят двама участници в специална кампания с точки от програмата за лоялност на ритейлъра Kaufland Card. Участието в кампанията се осъществява при регистрация на касов бон от покупка на лимитирани артикули Oracle Red Bull Racing на стойност над 59,99 лв.  
Всички правила на кампанията могат да бъдат намерени на race-orbr.bg или на място – във всеки един от хипермаркетите на веригата в цялата страна.

За Kaufland България:

Kaufland България  е търговската верига на дребно  с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки.  Годишният оборот на компанията  е от над 2 млрд. лв. Тя е един  от най-големите частни работодатели  в страната с екип от над 7900 служители. През 2025 г. компанията  разполага с 68 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България  до днес Kaufland се стреми да стимулира  националната и регионална икономика  и инфраструктурата по места  с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива  своята политика за устойчиво  развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.