Английският четвъртодивизионен Стивънидж намери интересен начин да бъде различен от останалите, поне по отношение на екипите, върху които ще има горчица и кетчуп!
Вдъхновени от новия си спонсор – компанията за бързо хранене „Бъргър Кинг“, клубът от Лига 2 представи екипи за гостуване, които са тъмни с червени и жълти ивици, които разбира се имитират популярните подправки.
Тези за домакинските мачове са малко по-приемливи, като са на червени и бели райета, а по средата разбира се е логото на гиганта за фаст фууд.
Това естествено предизвика много подигравки в социалните мрежи. „Впечатляващо! Играчите ще изглеждат така, сякаш работят в Бъргър Кинг“ и „Домакинските фланелки приличат на подложка върху таблите на Бъргър Кинг“ са само част от коментарите.
И докато част от привържениците бяха доста критични, други приеха с усмивка авангардното решение, а и не може да се отрече, че никой не може да се похвали с подобни екипи.







Зеленски: Путин може да нападне страни от ЕС преди края на войната в Украйна
Почина оперната прима Стефка Евстатиева
По Коледа и Нова година събираме 12 почивни дни заради еврото
Безос отложи изстрелването на ракетата "Ню Глен"
Трус в ВВС заради Тръмп, шефове подават оставки
Нов скандал – забраниха на АвтоВАЗ да продава основен модел в Русия
Какво е One-pedal driving и защо е забранено в Китай
Големи, но проблемни: Пет V8 двигателя с кратък ресурс
Toyota ще плаща на шофьорите за данни от колите им
Джоузеф Моралес след победата си на UFC Fight Night 264: „Идеално си пасвам със стилa на Пантойа“
Майк Тайсън: Залагам на Дейвид Бенавидес във всеки мач
Близо 100 деца стартираха на вторите ученически игри
Джейк Пол: Алекс Перейра даде съгласие за боксов двубой
Диабетна нефропатия – едно от късните усложнения на захарния диабет
ДНК-цветя с потенциал в лечението на рак
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Коментари
Напиши коментар23:24 | 3 юли 2019 г.
21:45 | 3 юли 2019 г.
Напиши коментар