Близо 1.7 милиона билета са продадени до момента за мачовете от световното първенство по футбол в Русия, като близо 400 хиляди от тях са закупени в последния момент на втория етап, който завърши днес.
Вторият период на продажбата на билети стартира на 5 декември 2017-а и беше разделен на два етапа - до 31 януари и от 13 март до 3 април.
От ФИФА обявиха, че 394433 билета са продадени от 13 март насам. Руските фенове са закупили 216 134 от тях, следват привърженици от САЩ (16 462), Аржентина (15 006), Колумбия (14 755), Мексико (14 372) и други.
До момента са продадени общо 1 698 049 билета за Мондиал 2018, който ще се проведе от 14 юни до 15 юли в 11 градове на Русия. От ФИФА уточняват, че от началото на пускането в продажба на билетите през септември миналата година 53 процента са закупени от чуждестранни футболни фенове.
Финалната фаза на продажбите започва на 18 април.







Температури до 13 градуса днес и слънчеви дни след сряда
Хороскоп за 9 декември: Промени за Близнаците, облекчение за Козирозите
Рецепта за Коледа: Шоколадови бонбони с пияни вишни
Как да защитим детето от зимните заболявания
6 начина да отслабнете до Нова година
Размяна на "любезности" между Мъск и ЕС заради глоба от 120 млн. евро
Франция представи мощна нова система за борба с дронове
Откриха нови доказателства за селективен канибализъм сред неандерталците в Европа
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Експерт на Международната федерация води треньорски семинар в Пазарджик
Секси мацка от ММА се съблече за Playboy + СНИМКИ
Стоян Гочев след наградата „Ярка победа“ на „Златен пояс“ 2025: Няма грозна загуба
Кубрат Пулев пристигна в Дубай, обеща здрав бой с руснака Мурат
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар