Лидерът на Ферари Фернандо Алонсо очаква “нова Формула 1” и повече стратегически тип състезания заради завръщането на гумите Пирели на пистите.
Идеята е гумите да се износват по-бързо, което ще доведе до повече изпреварвания и по-атрактивни надпревари. Испанецът очаква състезания с по 3-4 спирания в бокса, заради което тактиката ще бъде от основно значение.
“Със сигурност по отношение на стратегията състезанията ще бъдат съвсем различни. В Мелбърн до голяма степен ще стане ясно какво да очакваме от “новата Фолмула 1”, сподели Алонсо.
“Необходимо е да бъдем максимално концентрирани, защото тактическите решения ще имат голямо значение върху резултатите. Това може би ще означава, че позицията на стартовата решетка и представянето в квалификациите няма да бъде от такова голямо значение”, добавя испанецът.
“Невъзможно е да се предвиди какъв брой обиколки ще могат да се направят с по-меките или по-твърди гуми. Така или иначе всички ще трябва да се справят с тези проблеми, така че не съм притеснен. Това може да донесе много повече атракция за зрителите”, казва още той.
“Когато се състезаваш за Ферари единствената цел е да бъдеш на върха. 2011-а няма да направи изключение. Убеден съм, че ние ще бъдем сред водещите отбори, макар че друг е въпросът дали ще успеем да стигнем до върха”, изтъкна Фернандо.
Напиши коментар
Идеята е гумите да се износват по-бързо, което ще доведе до повече изпреварвания и по-атрактивни надпревари. Испанецът очаква състезания с по 3-4 спирания в бокса, заради което тактиката ще бъде от основно значение.
“Със сигурност по отношение на стратегията състезанията ще бъдат съвсем различни. В Мелбърн до голяма степен ще стане ясно какво да очакваме от “новата Фолмула 1”, сподели Алонсо.
“Необходимо е да бъдем максимално концентрирани, защото тактическите решения ще имат голямо значение върху резултатите. Това може би ще означава, че позицията на стартовата решетка и представянето в квалификациите няма да бъде от такова голямо значение”, добавя испанецът.
“Невъзможно е да се предвиди какъв брой обиколки ще могат да се направят с по-меките или по-твърди гуми. Така или иначе всички ще трябва да се справят с тези проблеми, така че не съм притеснен. Това може да донесе много повече атракция за зрителите”, казва още той.
“Когато се състезаваш за Ферари единствената цел е да бъдеш на върха. 2011-а няма да направи изключение. Убеден съм, че ние ще бъдем сред водещите отбори, макар че друг е въпросът дали ще успеем да стигнем до върха”, изтъкна Фернандо.

Ивайло Нецов: Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Майкъл Сампери и Улрик Бокеме с впечатляващи победи на SENSHI 29 във Варна
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
Цали Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29
Неприятна травма прекрати битката между Янис Стофоридис и Декстър Суис на SENSHI 29
Мантас Римдейка приспа Флорин Иваное на SENSHI 29
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар