Прогресът, който Макларън Мерцедес показа в първото състезание за сезона се дължи на Ред Бул. Това обяви техническият директор на австрийския тим Ейдриън Нюи.
Тимът от Уокинг показа ужасяващи резултати на тестовете, като едва десетина дни преди надпреварата в Мелбърн реши да направи радикални промени най-вече по пода на автомобилите, които се оказаха успешни.
В резултат Макларън се оказа най-близо до Ред Бул и Люис Хамилтън завърши на 2-о място в Австралия, а ако не бе наказанието за Дженсън Бътън, световният шампион за 2009-а година определено можеше да се надява на нещо по-добро от 6-то място.
„Макларън направи голяма стъпка напред, след като копира нашата система за отвеждане на изгорелите газове. По отношение на пода на колите те обаче определено се справиха силно и съм сигурен, че ще положат всички усилия, за да ни настигнат”, каза Нюи.
Себастиан Фетел отново бе неудържим и спечели без особено проблеми, при това без да разчита на системата КЕРС, която обаче ще бъде поставена в автомобилите за състезанието в Малайзия, където има много дълги прави.
„Първоначално искахме да използваме КЕРС, но заради някои проблеми по сигурността решихме, че е по-добре това да не стане. Вероятно в Малайзия системата ще бъде в колите, но все пак за нас е най-важно болидите да стигнат до финала, а чак след това ще се опитаме да ги направим по-бързи”, добави той.
Напиши коментар
Тимът от Уокинг показа ужасяващи резултати на тестовете, като едва десетина дни преди надпреварата в Мелбърн реши да направи радикални промени най-вече по пода на автомобилите, които се оказаха успешни.
В резултат Макларън се оказа най-близо до Ред Бул и Люис Хамилтън завърши на 2-о място в Австралия, а ако не бе наказанието за Дженсън Бътън, световният шампион за 2009-а година определено можеше да се надява на нещо по-добро от 6-то място.
„Макларън направи голяма стъпка напред, след като копира нашата система за отвеждане на изгорелите газове. По отношение на пода на колите те обаче определено се справиха силно и съм сигурен, че ще положат всички усилия, за да ни настигнат”, каза Нюи.
Себастиан Фетел отново бе неудържим и спечели без особено проблеми, при това без да разчита на системата КЕРС, която обаче ще бъде поставена в автомобилите за състезанието в Малайзия, където има много дълги прави.
„Първоначално искахме да използваме КЕРС, но заради някои проблеми по сигурността решихме, че е по-добре това да не стане. Вероятно в Малайзия системата ще бъде в колите, но все пак за нас е най-важно болидите да стигнат до финала, а чак след това ще се опитаме да ги направим по-бързи”, добави той.

Работата от вкъщи влияе различно на психиката на двата пола
Тръмп защити Мъск и предупреди Европа, че поема в лоша посока
Рецепта за Коледа: Напукани какаови сладки
42-годишен мъж е на командно дишане след като бе пребит в "Люлин"
Сръбски наркобос с фирма в България е задържан при международна акция
Сабрутев: Новият бюджет е като стария, дори по-лош
Затваря японският завод за кабели в Карнобат, съкращават 800 души
Защо Golf IV е най-смелият инженерен експеримент на VW
BMW започна битка с пияните шофьори
Германия със сериозна подкрепа за електромобилите
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Ностителят на „Златен пояс“ 2025 Сашо Андреев: „Винаги има нови цели за постигане“
Хамзат Чимаев разкри кога планира да премине в полутежка категория
Майк Тайсън разкри кога и къде ще се бие с Флойд Мейуедър
Експерт на Международната федерация води треньорски семинар в Пазарджик
Синдром на Хайде – триада от аортна стеноза, гастроинтестинално кървене и придобит фон Вилебранд синдром
Лекарствено индуцирана хиперкалиемия – кои медикаменти я предизвикват и защо?
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар