„Ако не си изядеш попарата, ще дойде Торбалан и ще те вземе". Митологичният герой, с който родителите плашат непослушните деца, вече има ново лице - извънреден конгрес на БФС.
Целта е да бъдат вразумени началниците в централата да си опичат акъла. Да имат едно наум, че може някой да ги смени. Идеята за извънредния конгрес напоследък е разнасяна от недоволни клубни шефове като Самарското знаме.
Всеки сам може да прецени доколко са им реални претенциите. Въпросът е дали самата заплаха е реална, или пък става въпрос за обикновен Торбалан. Колкото и да се напъват от ЦСКА и Левски, от Калиакра или Пирин, шансовете им при нов конгрес са нищожни.
Те имат право на един глас, както и всичките над 400 клуба, които ще бъдат представени. Спартак (Койнаре), Минерал (Рударци), Мария Луиза (Лом) и останалите може пък да не искат да подкрепят сините, червените, оранжевите, зелени или който и да е водач на похода към БФС.
Какво ще им предложат например от Армията и Герена? Пари - няма откъде да дойдат. Нови лица, които милеят за футбола - няма такива хора. А може би рефери роботи, които не се поддават на никакъв натиск - и такива няма. Така че нещата в момента са ясни.
От извънредния конгрес в момента може да се уплашат само гаргите. Клубовете обаче може да предложат друго, много по-рационално и печелившо. Футболният ни елит по-скоро трябва да извърши генерална промяна и тотална реорганизация на този спорт, най-вече по отношение на тв правата, рекламата и всички останали дейности, свързани с маркетинга.
От футбол може да се печели, стига имиджът му да бъде изчистен, за да стане продаваем. Има огромен потеницал в този спорт, който по една или друга причина остава нереализиран досега. Бегъл преглед показва, че сме на светлинни години назад в превръщането на футбола в бизнес. Българинът е запален по спорта. Т.е. продукт има, купувачи също.
Няма кой да изчисти стоката, да я опакова добре и продаде. Естествено, всичко започва от добрия имидж. Т.е. стоп на покупко-продажбите, но и на неаргументираните слухове за такива. Обща позиция на клубовете по всички ключови въпроси. Остава само отборите да се съберат и да го направят. Всеки ще има полза.
Тук не става въпрос за ЦСКА, Левски или Литекс- само един клуб няма как да стане печеливш, нужна е сериозна коалиция. Що се отнася до цената на футболния продукт - основен фактор за нейното формиране е безспорно качеството на играта. Големите пари са в първенствата с наистина качествен футбол и забележете, те идват от чужбина.
Докато българското първенство от много години не е продавало мач зад граница. Именно това ни пречи и не ни позволява да повишим приходите на отборите. В момента парите от телевизионни права и реклама наистина са скромни. По никакъв начин не можем да се сравняваме с първенствата в Англия, Италия, Испания.
Някои хора го отричат, но при нас също има малък ръст в парите. За да се подобри качеството на продукта, безспорно е, че трябва да има взаимодействие между водещите клубове.
За да направим крачка напред, собствениците на всички клубове трябва да разберат, че търговските им марки се намират в ужасно състояние и първо е необходимо да развият собствения си маркетинг и да инвестират в търговските си марки, за да могат след това да продават добре. Стане ли това, никой няма да плаши гаргите, а ще се радва на съществуването си в елита и на печалбите си, но не на тези от уредени мачове.
Георги Пешев, Gol.bg
Напиши коментар
Целта е да бъдат вразумени началниците в централата да си опичат акъла. Да имат едно наум, че може някой да ги смени. Идеята за извънредния конгрес напоследък е разнасяна от недоволни клубни шефове като Самарското знаме.
Всеки сам може да прецени доколко са им реални претенциите. Въпросът е дали самата заплаха е реална, или пък става въпрос за обикновен Торбалан. Колкото и да се напъват от ЦСКА и Левски, от Калиакра или Пирин, шансовете им при нов конгрес са нищожни.
Те имат право на един глас, както и всичките над 400 клуба, които ще бъдат представени. Спартак (Койнаре), Минерал (Рударци), Мария Луиза (Лом) и останалите може пък да не искат да подкрепят сините, червените, оранжевите, зелени или който и да е водач на похода към БФС.
Какво ще им предложат например от Армията и Герена? Пари - няма откъде да дойдат. Нови лица, които милеят за футбола - няма такива хора. А може би рефери роботи, които не се поддават на никакъв натиск - и такива няма. Така че нещата в момента са ясни.
От извънредния конгрес в момента може да се уплашат само гаргите. Клубовете обаче може да предложат друго, много по-рационално и печелившо. Футболният ни елит по-скоро трябва да извърши генерална промяна и тотална реорганизация на този спорт, най-вече по отношение на тв правата, рекламата и всички останали дейности, свързани с маркетинга.
От футбол може да се печели, стига имиджът му да бъде изчистен, за да стане продаваем. Има огромен потеницал в този спорт, който по една или друга причина остава нереализиран досега. Бегъл преглед показва, че сме на светлинни години назад в превръщането на футбола в бизнес. Българинът е запален по спорта. Т.е. продукт има, купувачи също.
Няма кой да изчисти стоката, да я опакова добре и продаде. Естествено, всичко започва от добрия имидж. Т.е. стоп на покупко-продажбите, но и на неаргументираните слухове за такива. Обща позиция на клубовете по всички ключови въпроси. Остава само отборите да се съберат и да го направят. Всеки ще има полза.
Тук не става въпрос за ЦСКА, Левски или Литекс- само един клуб няма как да стане печеливш, нужна е сериозна коалиция. Що се отнася до цената на футболния продукт - основен фактор за нейното формиране е безспорно качеството на играта. Големите пари са в първенствата с наистина качествен футбол и забележете, те идват от чужбина.
Докато българското първенство от много години не е продавало мач зад граница. Именно това ни пречи и не ни позволява да повишим приходите на отборите. В момента парите от телевизионни права и реклама наистина са скромни. По никакъв начин не можем да се сравняваме с първенствата в Англия, Италия, Испания.
Някои хора го отричат, но при нас също има малък ръст в парите. За да се подобри качеството на продукта, безспорно е, че трябва да има взаимодействие между водещите клубове.
За да направим крачка напред, собствениците на всички клубове трябва да разберат, че търговските им марки се намират в ужасно състояние и първо е необходимо да развият собствения си маркетинг и да инвестират в търговските си марки, за да могат след това да продават добре. Стане ли това, никой няма да плаши гаргите, а ще се радва на съществуването си в елита и на печалбите си, но не на тези от уредени мачове.
Георги Пешев, Gol.bg

Съвети за хранене през зимата
Баница с ориз, спанак и подправки
България, Сърбия, Испания и Австрия: Разбиха международна наркогрупа
Яйцата и сърцето: Колко на ден са безопасни за кръвното налягане?
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Европа може да разчита само на себе си, загуби САЩ като приятел в нужда
Как да развиваме любовта си, когато приоритетите се променят?
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Секси мацка от ММА се съблече за Playboy + СНИМКИ
Стоян Гочев след наградата „Ярка победа“ на „Златен пояс“ 2025: Няма грозна загуба
Кубрат Пулев пристигна в Дубай, обеща здрав бой с руснака Мурат
Едуард Алексанян за SENSHI 29: „Tази победа е за семейството ми!“
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар