В Макларън не останаха особено щастливи от представянето на Люис Хамилтън и Дженсън Бътън в Турция.
Първият приключи 4-и, а вторият 6-и, като определено и двамата в нито един момент не бяха конкурентни на лидерите.
“Разочарован съм и мога да кажа, че това не бе едно от най-добрите ми състезания. Стартът ми не бе лош, но на трети завой загубих сцепление и отстъпих няколко позиции, което обърка всичко” заяви Люис.
“Останах зад Дженсън и докато се опитвах да го изпреваря гумите ми се износиха бързо. Спрях рано, а след това и при едно от следващите спирания загубих време. Истината е, че още в началото изпуснах шанс за нещо повече, което е разочароващо, тъй като можех да съм по-напред” добави той.
Бътън пък не бе доволен от стратегията си с едно спиране по-малко. “Мисля, че повечето пилоти бяха предвидили 3 спирания, но заради бързото износване на гумите, минаха на 4, докато ние не променихме това. Мисля, че преди последното ми спиране можех да изкарам още няколко обиколки и това щеше да ми помогне в края” обясни Бътън.
Шефът на отбора Мартин Уитмарш пък призна, че на колите са липсвали някои нови елементи, които първоначално са били планирани. “Не поставихме всичките нови неща, които искахме и това ни попречи. В квалификацията не се представихме както очаквахме, а след това загубихме позиции в началото и нямаше как да се възстановим” каза той.
Напиши коментар
Първият приключи 4-и, а вторият 6-и, като определено и двамата в нито един момент не бяха конкурентни на лидерите.
“Разочарован съм и мога да кажа, че това не бе едно от най-добрите ми състезания. Стартът ми не бе лош, но на трети завой загубих сцепление и отстъпих няколко позиции, което обърка всичко” заяви Люис.
“Останах зад Дженсън и докато се опитвах да го изпреваря гумите ми се износиха бързо. Спрях рано, а след това и при едно от следващите спирания загубих време. Истината е, че още в началото изпуснах шанс за нещо повече, което е разочароващо, тъй като можех да съм по-напред” добави той.
Бътън пък не бе доволен от стратегията си с едно спиране по-малко. “Мисля, че повечето пилоти бяха предвидили 3 спирания, но заради бързото износване на гумите, минаха на 4, докато ние не променихме това. Мисля, че преди последното ми спиране можех да изкарам още няколко обиколки и това щеше да ми помогне в края” обясни Бътън.
Шефът на отбора Мартин Уитмарш пък призна, че на колите са липсвали някои нови елементи, които първоначално са били планирани. “Не поставихме всичките нови неща, които искахме и това ни попречи. В квалификацията не се представихме както очаквахме, а след това загубихме позиции в началото и нямаше как да се възстановим” каза той.

Ивайло Нецов: Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Майкъл Сампери и Улрик Бокеме с впечатляващи победи на SENSHI 29 във Варна
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
Цали Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29
Неприятна травма прекрати битката между Янис Стофоридис и Декстър Суис на SENSHI 29
Мантас Римдейка приспа Флорин Иваное на SENSHI 29
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар