Вечното дерби на българския клубен футбол между отборите на Левски и ЦСКА е събрало аудитория от по 600 хиляди зрители в двете си издания този сезон.
Това показват данните от изследване на TV Plan/TNS.
Рейтингът на дербито е 8.1 пункта. Двубоят от първия кръг на пролетния дял на шампионата, в който "армейците" победиха с 3:1 на "Герена", се нарежда едва на 35-то място в месечната класация.
Според тези данни, Вечното дерби остава далеч назад в сравнение с някои от турските сериали. Най-високите данни на ориенталските сапунки са 1,85 милиона зрители, докато най-добрите резултати на Вечното дерби са стигали до 1 милион души в предишни години.
Все пак любителите на българския клубен футбол могат да си отдъхнат, тъй като мачовете по родните терени събират повече зрители пред телевизора в сравнение със срещите в Шампионската лига и английската Висша лига, които са другите два най-масови футболни продукта в България.
Очаква се през лятото да има предоговаряне на контракта за тв-правата. Договорът на "Би Ти Ви Екшън" изтича в края на този сезон, но телевизията има опция за удължаването му с още две години. Не е ясно дали обаче ще се възползва от нея, като поне до този момент няма заявен интерес от медията.
При провал в преговорите с телевизиите, водещите клубове в страната ще се лишат от сигурен източник на средства, което ще принуди отборите да се разделят с някои от най-скъпоплатените си футболисти.
Напиши коментар
Това показват данните от изследване на TV Plan/TNS.
Рейтингът на дербито е 8.1 пункта. Двубоят от първия кръг на пролетния дял на шампионата, в който "армейците" победиха с 3:1 на "Герена", се нарежда едва на 35-то място в месечната класация.
Според тези данни, Вечното дерби остава далеч назад в сравнение с някои от турските сериали. Най-високите данни на ориенталските сапунки са 1,85 милиона зрители, докато най-добрите резултати на Вечното дерби са стигали до 1 милион души в предишни години.
Все пак любителите на българския клубен футбол могат да си отдъхнат, тъй като мачовете по родните терени събират повече зрители пред телевизора в сравнение със срещите в Шампионската лига и английската Висша лига, които са другите два най-масови футболни продукта в България.
Очаква се през лятото да има предоговаряне на контракта за тв-правата. Договорът на "Би Ти Ви Екшън" изтича в края на този сезон, но телевизията има опция за удължаването му с още две години. Не е ясно дали обаче ще се възползва от нея, като поне до този момент няма заявен интерес от медията.
При провал в преговорите с телевизиите, водещите клубове в страната ще се лишат от сигурен източник на средства, което ще принуди отборите да се разделят с някои от най-скъпоплатените си футболисти.

Желязков: На евромонетите са национални символи, личности и обекти
Министър Иванов: Когато правителството има цел, резултатите не закъсняват
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Вижте видео на бруталния нокаут в двубоя между Опетая и Джинкара
Фостър и Фултън затварят усти – време е за битка за титлата на WBC
Голямо признание за Българска федерация по УШУ
Роуч-младши отново посяга към втора световна титла – този път срещу „Питбула“ Круз
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар