Лидерът на Ферари Фернандо Алонсо обяви, че целта му е да завърши на 2-о място в крайното класиране за сезона.
Испанецът остана 4-и вчера в Сингапур, но разликите в подреждането са минимални. Алонсо има 184 точки, Бътън е със 185, Марк Уебър със 182, а Люис Хамилтън със 168 и също има шансове да приключи след безспорния №1 Себастиан Фетел.
“Разбира се, че съм достатъчно мотивиран да приключа на 2-о място. Сезонът бе труден, но в крайна сметка винаги е по-добре да си втори, след като не можеш да си първи”, каза той.
“При конструкторите едва ли ще успеем да настигнем Макларън, а и Ред Бул е далеч напред, така че втората позиция при пилотите определено би била много ценна за мен”, добави Алонсо, който вчера отново стартира силно, но постепенно загуби скорост и нямаше особени шансове да се бори за подиума.
“Всичко е въпрос на аеродинамика. Ако колата ти е със секунда по-бърза от останалите, тогава и гумите ще работят както трябва и ще печелиш победа след победа. В крайна сметка отново се видя, че не сме достатъчно бързи и нямах особени шансове за тройката. Имах някои проблеми и със спирачките и смятам, че ако не бе наказанието на Хамилтън, щях дори да завърша 5-и”, коментира още пилотът.
Напиши коментар
Испанецът остана 4-и вчера в Сингапур, но разликите в подреждането са минимални. Алонсо има 184 точки, Бътън е със 185, Марк Уебър със 182, а Люис Хамилтън със 168 и също има шансове да приключи след безспорния №1 Себастиан Фетел.
“Разбира се, че съм достатъчно мотивиран да приключа на 2-о място. Сезонът бе труден, но в крайна сметка винаги е по-добре да си втори, след като не можеш да си първи”, каза той.
“При конструкторите едва ли ще успеем да настигнем Макларън, а и Ред Бул е далеч напред, така че втората позиция при пилотите определено би била много ценна за мен”, добави Алонсо, който вчера отново стартира силно, но постепенно загуби скорост и нямаше особени шансове да се бори за подиума.
“Всичко е въпрос на аеродинамика. Ако колата ти е със секунда по-бърза от останалите, тогава и гумите ще работят както трябва и ще печелиш победа след победа. В крайна сметка отново се видя, че не сме достатъчно бързи и нямах особени шансове за тройката. Имах някои проблеми и със спирачките и смятам, че ако не бе наказанието на Хамилтън, щях дори да завърша 5-и”, коментира още пилотът.

Депутатите приеха в ресорната комисия бюджета на ДОО за заплати и пенсии
Коледни бонуси и 13-а заплата: Как фирмите в България стимулират служителите си
АНКЕТА: Трябва ли правителството да подаде оставка и да отидем на предсрочни избори?
Ставаме все по-близки със САЩ, но кога ще отпаднат визите за българите? (ВИДЕО)
Кралица Рания показа най-смелия си маникюр досега
Кметът Иван Гавалюгов забрани митинга на "ДПС-Ново начало" в Ботевград
Мъж преби 71-годишния си дядо, друг – майка си
Семейството на Любо Пенев: Любовта и съпричастността ви ни държат изправени
Renault и Ford обединяват сили за нови електромобили
Сърбин е следващият шеф на BMW
Най-надеждните дизелови кросоувъри втора ръка
Умните колела вече променят автомобилната индустрия
Олександър Усик обясни защо иска следващият му съперник да бъде именно Дионтей Уайлдър
Водещите имена на българския бокс си дават среща в Стара Загора
Легенди от K-1 и звездите на SENSHI връчиха най-престижните отличия „Златен пояс“ 2025
Пьотр Ян постави нов UFC рекорд за значими удари в категория „петел“
Важно ли е пълзенето?
Тренировките спират растежа на туморни клетки
Кое да изберем лазерен или химичен пилинг?
Хормонален дисбаланс и ролята на физическата активност
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар