Ръководството на Макларън за пореден път изтъкна, че е доволно от агресивния подход на Люис Хамилтън в състезанията, въпреки инцидентите, в които британецът се забърква.
Заради поведението си на пистата той отнесе много критики през цялата година, но шефовете му не смятат, че трябва да се променя.
“Ясно е, че той допусна грешки, но всички пилоти правят такива. Естествено, че бихме искали Люис да бърка по-малко, но ние със сигурност не желаем той да промени стила си на каране”, заяви Лоу.
“Според мен в момента той е най-интересният пилот на пистата. Много е бърз, непрекъснато се стреми да печели позиции и не случайно е спечелил 16 състезания в кариерата си и веднъж стана световен шампион, така че не бихме желали да се променя”, добави той.
“Точно поради тази причина той е такъв, какъвто е. Със сигурност ще се замисли как да допуска по-малко грешки, но според мен в това отношение не става въпрос за тенденция”, каза още Лоу.
“Освен това истината е, че Люис така и не получи достатъчно бърза кола, особено когато става въпрос за квалификациите. През цялото време изоставаме от Ред Бул и въпреки доброто ни представяне в състезанията, когато започваме от по-задни позиции е много трудно да постигнем резултата, който очакваме”, изтъкна той.
Напиши коментар
Заради поведението си на пистата той отнесе много критики през цялата година, но шефовете му не смятат, че трябва да се променя.
“Ясно е, че той допусна грешки, но всички пилоти правят такива. Естествено, че бихме искали Люис да бърка по-малко, но ние със сигурност не желаем той да промени стила си на каране”, заяви Лоу.
“Според мен в момента той е най-интересният пилот на пистата. Много е бърз, непрекъснато се стреми да печели позиции и не случайно е спечелил 16 състезания в кариерата си и веднъж стана световен шампион, така че не бихме желали да се променя”, добави той.
“Точно поради тази причина той е такъв, какъвто е. Със сигурност ще се замисли как да допуска по-малко грешки, но според мен в това отношение не става въпрос за тенденция”, каза още Лоу.
“Освен това истината е, че Люис така и не получи достатъчно бърза кола, особено когато става въпрос за квалификациите. През цялото време изоставаме от Ред Бул и въпреки доброто ни представяне в състезанията, когато започваме от по-задни позиции е много трудно да постигнем резултата, който очакваме”, изтъкна той.

Отписан ученик в Пловдив и спорна родителска среща покрай протеста
Шофьори изненадаха полицаи: Все по-рядко отказват тестове за алкохол и дрога
Студенти протестират пред Софийския университет
Европа се нуждае от по-интелигентен подход към имиграцията
Дъщерята на Мачадо прие Нобеловата награда за мир от нейно име
Тихо и слънчево време ни очаква в четвъртък, сутринта на места ще има мъгли
С кой ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Каролайн Дюбоа подписа с MVP и се завръща на ринга на 19 декември
UFC on ESPN 73 подсилва бойната карта с Кинг Грийн срещу Ланс Гибсън-младши
Кубрат Пулев: Мурат Гасиев е голям шампион, но в петък ще покажа, че аз съм по-добър
Дейна Уайт категоричен: Няма да видим Ронда Раузи срещу Кейти Тейлър
Нарушения на дишането по време на сън
Спорно предложение: Центърът за контрол на заболяванията в САЩ препоръчва преразглеждане на първата доза хепатит B при новородени
Селективен мутизъм: Как да се справим с мълчанието на детето
Основният рисков фактор за подагра всъщност е генетичен
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар