
Дженсън Бътън обяви, че е взел максимума от болида на Макларън в днешната квалификация в Япония, в която изостана с 9 хилядни от секунда от Себастиан Фетел.
“Мисля, че това щеше да бъде достатъчно за първото място. Чувствах, че взимам всичко от колата. Натисках здраво, но в крайна сметка макар и с малко изостанах от Себ, така че явно усилията ми не бяха достатъчни”, каза той.
“Хубавото е, че на тази писта, която е толкова подходяща за Ред Бул, ние сме толкова близо до тях. Трасето е наистина феноменално и аз обичам да се състезавам на него, така че очаквам с нетърпение състезанието”, добави англичанинът, който единствен има теоретичен шанс да стане световен шампион.
“Така или иначе свършихме добра работа дотук. Не сме перфектни, но и второто място на старта е достатъчно добро, така че смятам, че то ни дава достатъчно добра основа за силно представяне”, изтъкна Бътън.
“Все още не съм съвсем сигурен коя е най-правилната стратегия, но съм сигурен, че ще има поне по 2 спирани в бокса. Така или иначе изглеждаме близо, но трябва и утре да бъдем бързи”, коментира още той.
Специалистите предричат, че повечето пилоти ще изберат по-консервативна стратегия с 2 спирания в бокса, но може да има и такива, които 3 пъти да сменят гумите си.
Напиши коментар
“Мисля, че това щеше да бъде достатъчно за първото място. Чувствах, че взимам всичко от колата. Натисках здраво, но в крайна сметка макар и с малко изостанах от Себ, така че явно усилията ми не бяха достатъчни”, каза той.
“Хубавото е, че на тази писта, която е толкова подходяща за Ред Бул, ние сме толкова близо до тях. Трасето е наистина феноменално и аз обичам да се състезавам на него, така че очаквам с нетърпение състезанието”, добави англичанинът, който единствен има теоретичен шанс да стане световен шампион.
“Така или иначе свършихме добра работа дотук. Не сме перфектни, но и второто място на старта е достатъчно добро, така че смятам, че то ни дава достатъчно добра основа за силно представяне”, изтъкна Бътън.
“Все още не съм съвсем сигурен коя е най-правилната стратегия, но съм сигурен, че ще има поне по 2 спирани в бокса. Така или иначе изглеждаме близо, но трябва и утре да бъдем бързи”, коментира още той.
Специалистите предричат, че повечето пилоти ще изберат по-консервативна стратегия с 2 спирания в бокса, но може да има и такива, които 3 пъти да сменят гумите си.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар