Пилотът на “Репсол Хонда” Дани Педроса коментира представянето си на пистата “Муджело” в надпреварата за Гран при на Италия вчера. Испанецът успя да намери място на подиума като се класира на втора позиция.
“В първия завой доста късно натиснах спирачката, но нещо не се получи както трябва и Хорхе вече беше залепен за мен. После пък след няколко обиколки Довициозо ме изненада.”
“Той ме изпревари и на мен ми трябваха още няколко обиколки, за да си върна изгубената позиция, защото Андреа беше доста бърз в началните минути, а аз имах известни затруднения с намирането на оптималния режим на работа на своите гуми”, сподели испанецът.
“В същото време, докато вниманието ми беше насочено към Довициозо, Хорхе успя да натрупа известна преднина. Аз се опитах да се върна към своя ритъм и успях да завъртя обиколка под 1,48 мин. Едновременно с това обаче ми се появиха проблеми с вибрацията на мотора и започнах да се тревожа за гумите.”
“Тогава взех решение малко да забавя темпото си и да пощадя гумите, защото на този етап прецених, че трудно бих могъл да атакувам първата позиция. Поздравявам Хорхе той направи много силно състезание.”
“Като цяло второто място, което постигнах, е добър резултат, за което трябва да благодаря и на своя екип за тежката работа, която свършиха през този уикенд” – прави разбор на състезанието Педроса.
За разлика от него обаче, другият състезател на заводския тим на “Хонда” Кейси Стоунър не остана доволен от осмото си място и от показаното през уикенда.
“Надпреварата определено не мина така както очаквахме. Мислехме, че ще успеем да се преборим за място на подиума и, че аз ще успея да поддържам темпото на Дани Педроса.”
“Хорхе Лоренцо се представи много добре и през двата почивни дни и всичко, което правеше го правеше с увереност. Аз мисля, че добър резултат за мен би било да се класирам на трето място. Въпреки това ние не успяхме да накараме мотора да работи оптимално”, критичен е световният шампион.
“В надпреварата допуснах една грешка – на изхода на 11-ти завой машината ми започна да вибрира, и когато влязох в 12-и завой не можех навреме да спра и със все сила натиснах спирачката, което ме вкара в чакъла и затова загубих доста време.”
“Искам също да се извиня за инцидента с Алваро Баутиста – във втората обиколка - смятах да го задмина, но той ме блокира и не можах да направя нищо. Радвам се, че всичко се размина и не се стигна до сериозен инцидент”.
“Днес определено не бях доволен от мотора си и като цяло въобще не се чувствах комфортно.” – завършва австралиецът.

Ивайло Нецов: Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Майкъл Сампери и Улрик Бокеме с впечатляващи победи на SENSHI 29 във Варна
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
Цали Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29
Неприятна травма прекрати битката между Янис Стофоридис и Декстър Суис на SENSHI 29
Мантас Римдейка приспа Флорин Иваное на SENSHI 29
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар