Пилотът на “Репсол Хонда” Дани Педроса не скри радостта си от първото място в надпреварата за Голямата награда на Индианополис – 11-ти кръг от шампионата в Мото ГП.
“Много съм доволен от победата си и искам да поздравя всички от моя отбор. Благодаря им за великолепната работа, която свършихме през този уикенд. Моторът ми работеше страхотно.”
“Стартът не беше лесен, защото ние веднага започнахме да караме на максимум. Бен Спеийс ме задмина, но аз не се притесних, защото знаех, че сегашното ми темпо ми дава реални шансове да се боря за победа”.
“Когато отново си върнах лидерството направих няколко бързи обиколки, за да увелича разликата между себе си и останалите състезатели. После обаче допуснах грешка във втория завой като случайно превключих на неутрална предавка от това веднага се възползва Хорхе Лоренцо, който успя да съкрати няколко секунди. ”
“По-късно обаче отново възстанових темпото си и спокойно карах до края, а моите преследвачи по всяка вероятност имаха известни проблеми с меките задни гуми. Завоювах втората си победа за този сезон, а както виждаме в момента всяка точка е от значение.”
“Моите поздравления за Кейси Стонър и за неговия резултат – за състоянието, в което караше – той направи отлично състезание и съм сигурен, че ще се възстанови за надпреварата в Чехия” – казва Педроса.
Самият австралиец, който получи травма следствие на тежкото си падане по време на свободните тренировките, взе участие в надпреварата, даде всичко от себе си, но така и не стигна до място на подиума.
“Определено съм разочарован от начина, по който се развиха нещата този уикенд. Започнахме добре в петък, а после през втората половина на деня възникнаха някои проблеми. Ние показахме обаче, че със скоростта, която поддържаме сме готови да се борим за успех в квалификациите, а след това и за победа в самото състезание. За съжаление сериозният инцидент, който претърпях ни попречи да реализирам тези планове.”
“Падането на пистата ни струва скъпо. Загубихме ценно време в работа по настройките. В неделя сутринта единственото, което се опитвах е да се адаптирам към мотора, а не да работя над фините настройки.”
“Надпреварата беше трудна. Стартът не беше лесен – изгубих няколко позиции и трябваше да отвоювам изгубеното. Когато най-накрая успях, двигателят на Бен Спийс изгоря и аз се оказах между кълба от дим и не виждах къде карам.”
“Така и не успях да развия висока скорост, защото обезболяващите лекарства спряха да действат някъде по средата на гонката. Опитвах се да не натоварвам ранения си глезен, а да работя повече с здравата страна на тялото ми. Въпреки това се изтощих. Разочарован съм, че изпуснах подиум, но направих всичко, което можех. Все пак спечелих някакви точки.” – споделя Стонър.

Мъж загина при челна катастрофа на изхода на Велинград
Вселената изпраща знаци на четири зодии на 8 декември
Чиприан Чуку е новият кмет на Букурещ - според първите резултати от екзитпола
4 типа мъже, на които не може да вярвате
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Пьотр Ян отново на върха: Руснакът си върна титлата в категория петел на UFC
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
България доминира на турнира по кикбокс в Козлодуй
Робелис Деспейн нокаутира Сам Алви и спечели титлата в тежка категория на Karate Combat
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар