
Над 1,5 млн. литра бира са изпили феновете на Евро 2008 в осемте града-домакини на първенството, отчете спонсорът Карлсберг. През фензоните на компанията в парковете и на площадите в Австрия и Швейцария са преминали над 5 млн. посетители.
1,1 млн. души пък са гледали 31-те мача от първенството на живо на стадионите. Въпреки че това е със 100 000 души по-малко в сравнение с Евро 2004 в Португалия, Карлсберг отчита сериозен ръст в продажбите на бира.
С 30% е нараснала само консумацията на безалкохолно пиво, а като цяло фенът на Евро 2008 е изпил средно с 36% бира повече от този на стадионите в Португалия преди 4 години.
„Анализът на Карлсберг показва категорично, че Европейското първенство е най-успешният футболен проект на компанията до момента. По-важно от отличните търговски резултати за нас обаче е силната връзка между футболните емоции и марката, която създадохме през тези три седмици”, обясни Келд Щрудал, Директор „Спонсорства” на Карлсберг.
Телевизионният мониторинг доказва, че рекламните пана на Карлсберг на стадионите в Швейцария и Австрия са присъствали средно по 20 минути в излъчванията на всеки един мач от Евро 2008. Истински хит стана и инициативата на компанията „Играч на мача”, която отличаваше най-добре представилия се футболист на терена.
Карлсберг е официален спонсор на Европейското първенство по футбол за 6 пореден път. За първи път датската бира се пие по време на мачовете на Евро-то в Германия през 1988 година. Историята на партньорството на компанията със световния футбол има близо 30 години история.
Напиши коментар
1,1 млн. души пък са гледали 31-те мача от първенството на живо на стадионите. Въпреки че това е със 100 000 души по-малко в сравнение с Евро 2004 в Португалия, Карлсберг отчита сериозен ръст в продажбите на бира.
С 30% е нараснала само консумацията на безалкохолно пиво, а като цяло фенът на Евро 2008 е изпил средно с 36% бира повече от този на стадионите в Португалия преди 4 години.
„Анализът на Карлсберг показва категорично, че Европейското първенство е най-успешният футболен проект на компанията до момента. По-важно от отличните търговски резултати за нас обаче е силната връзка между футболните емоции и марката, която създадохме през тези три седмици”, обясни Келд Щрудал, Директор „Спонсорства” на Карлсберг.
Телевизионният мониторинг доказва, че рекламните пана на Карлсберг на стадионите в Швейцария и Австрия са присъствали средно по 20 минути в излъчванията на всеки един мач от Евро 2008. Истински хит стана и инициативата на компанията „Играч на мача”, която отличаваше най-добре представилия се футболист на терена.
Карлсберг е официален спонсор на Европейското първенство по футбол за 6 пореден път. За първи път датската бира се пие по време на мачовете на Евро-то в Германия през 1988 година. Историята на партньорството на компанията със световния футбол има близо 30 години история.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар