
От Макларън също потвърдиха, че ще използват новите системи КЕРС за Гран При на Австралия в Мелбърн. Първото състезание от сезона е този уикенд.
Това е добра новина за Люис Хамилтън и Хейки Ковалайнен, тъй като новият болид се представяше изключително слабо на предсезонните тестове и двамата ще имат нужда от всяко едно подобрение, в опита си да се борят за челни позиции.
Така "Сребърните Стрели" станаха третият отбор, който със сигурност ще използва новите системи за възвръщане на кинетична енергия.
Първи това потвърдиха от Рено, а в края на миналата седмица и от Ферари заявиха, че ще използват КЕРС.
Така единственият отбор, който все още не е решил дали да използва КЕРС в Австралия е БМВ. Германският отбор е готов с разработките, но все още не е решил дали да рискува.
Останалите 6 отбора със сигурност ще започнат сезона без КЕРС.
Все още не се знае дали това е минус или преимущество. Системите за възвръщане на кинетична енергия акумулират изхабената енергия при спиране на болидите и я съхраняват, след което тя може да се използва. Резултатът е около 80 конски сили в повече за период от около 6 секунди.
Проблемът обаче е, че системите тежат много и пречат за постиганато на добро разпределение на центъра на тежеста на колата.
Напиши коментар
Това е добра новина за Люис Хамилтън и Хейки Ковалайнен, тъй като новият болид се представяше изключително слабо на предсезонните тестове и двамата ще имат нужда от всяко едно подобрение, в опита си да се борят за челни позиции.
Така "Сребърните Стрели" станаха третият отбор, който със сигурност ще използва новите системи за възвръщане на кинетична енергия.
Първи това потвърдиха от Рено, а в края на миналата седмица и от Ферари заявиха, че ще използват КЕРС.
Така единственият отбор, който все още не е решил дали да използва КЕРС в Австралия е БМВ. Германският отбор е готов с разработките, но все още не е решил дали да рискува.
Останалите 6 отбора със сигурност ще започнат сезона без КЕРС.
Все още не се знае дали това е минус или преимущество. Системите за възвръщане на кинетична енергия акумулират изхабената енергия при спиране на болидите и я съхраняват, след което тя може да се използва. Резултатът е около 80 конски сили в повече за период от около 6 секунди.
Проблемът обаче е, че системите тежат много и пречат за постиганато на добро разпределение на центъра на тежеста на колата.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар