
Роберт Кубица ще е заместникът на Фернандо Алонсо в Рено от следващата година.
Както е известно, испанецът ще премине във Ферари през новия сезон. 24-годишният поляк пък бе свободен агент, заради оттеглянето на БМВ в края на сезона.
Кубица направи своя дебют във Формула 1 именно за Рено, когато бе тест-пилот на отбора през 2005 година. Преди това той стана шампион на Световните Рено Серии.
През 2006 година стана тест-пилот на БМВ и в средата на сезона получи своя шанс, когато Жак Вилньов се оплака в болки във врата. Първоначално Кубица трябваше само временно да замени Вилньов, но представянето окончателно изхвърли канадеца от Формула 1.
"Откакто Роберт направи своя дебют през 2006, той бе в радарите ни като един от най-талантливите пилоти на нашето време. И той доказа своя потенциал с резултати, затова е страхотно, че си осигурихме услугите му за следващия сезон", заяви шефа на Рено Боб Бел.
Първоначално като основен кандидат за подписа на Кубица бе Тойота, но явно той е предпочел Рено.
"Радвам се, че ще се присъединя към Рено през следващия сезон. Усещам специална връзка с този отбор, защото спечелих титлата в световните Рено Серии през 2005. Това ми даде шанс да тествам болид от Формула 1 в Барселона, което пък доведе до дебюта ми във Формула 1".
"Споделям победния им манталитет и се чувствам уютно с тяхното приятелско и топло отношение. Много съм мотивиран и съм оптимист, че догодина можем да сме в челото на колоната и да да се надяваме, че ще се борим за титлата".
Все още не е ясно кой ще е втори пилот до Кубица. Шефовете нямат желание да задържат Роман Грожан, а спряганите му заместници са досегашния съотборник на Кубица Ник Хайдфелд, както и Адриан Сутил и Тимо Глок.
Напиши коментар
Както е известно, испанецът ще премине във Ферари през новия сезон. 24-годишният поляк пък бе свободен агент, заради оттеглянето на БМВ в края на сезона.
Кубица направи своя дебют във Формула 1 именно за Рено, когато бе тест-пилот на отбора през 2005 година. Преди това той стана шампион на Световните Рено Серии.
През 2006 година стана тест-пилот на БМВ и в средата на сезона получи своя шанс, когато Жак Вилньов се оплака в болки във врата. Първоначално Кубица трябваше само временно да замени Вилньов, но представянето окончателно изхвърли канадеца от Формула 1.
"Откакто Роберт направи своя дебют през 2006, той бе в радарите ни като един от най-талантливите пилоти на нашето време. И той доказа своя потенциал с резултати, затова е страхотно, че си осигурихме услугите му за следващия сезон", заяви шефа на Рено Боб Бел.
Първоначално като основен кандидат за подписа на Кубица бе Тойота, но явно той е предпочел Рено.
"Радвам се, че ще се присъединя към Рено през следващия сезон. Усещам специална връзка с този отбор, защото спечелих титлата в световните Рено Серии през 2005. Това ми даде шанс да тествам болид от Формула 1 в Барселона, което пък доведе до дебюта ми във Формула 1".
"Споделям победния им манталитет и се чувствам уютно с тяхното приятелско и топло отношение. Много съм мотивиран и съм оптимист, че догодина можем да сме в челото на колоната и да да се надяваме, че ще се борим за титлата".
Все още не е ясно кой ще е втори пилот до Кубица. Шефовете нямат желание да задържат Роман Грожан, а спряганите му заместници са досегашния съотборник на Кубица Ник Хайдфелд, както и Адриан Сутил и Тимо Глок.
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар