Изпълнителният директор на Манчестър Юнайтед Дейвид Гил призна, че през настоящата кампания клубът е продал по-малко сезонни карти от очакваното.
Това принуди Юнайтед да пусне 4000 сезонни билета в обща продажба, което не бе предвидено.
Според "Дейли Телеграф" Гил и компания опитват да достигнат предвидените 54 000 абонамента за сезона.
Частично този спад се дължи и на мощната кампания сред феновете, които всячески се опитват да изгонят собствениците от фамилия Глейзър. Тяхната кампания обаче не постигна по-мащабен ефект, какъвто бе първоначалния план.
"Ситуацията е съвсем ясна. Миналата година продадохме 54 000 сезонни карти, а досега сме пласирали 51 800. Мисля че това е добър резултат с оглед икономическия климат като цяло," обясни Дейвид Гил.
"Запълнили сме нашия стадион повече от всеки друг клуб във Висшата лига. Не може да сравняваме миналата година с тази, тъй като условията са различни," допълва още той.
Интересно обаче е да се отбележи, че ВИП-местата на стадиона също не се разпродадени. Според "Телеграф" продажбите са с близо 7500 по-малко.
"В добро финансово състояние сме. С атрактивен и печеливш футбол съм убеден, че ще привлечем още повече фенове на нашия стадион," оптимистично завършва Гил.
Напиши коментар
Това принуди Юнайтед да пусне 4000 сезонни билета в обща продажба, което не бе предвидено.
Според "Дейли Телеграф" Гил и компания опитват да достигнат предвидените 54 000 абонамента за сезона.
Частично този спад се дължи и на мощната кампания сред феновете, които всячески се опитват да изгонят собствениците от фамилия Глейзър. Тяхната кампания обаче не постигна по-мащабен ефект, какъвто бе първоначалния план.
"Ситуацията е съвсем ясна. Миналата година продадохме 54 000 сезонни карти, а досега сме пласирали 51 800. Мисля че това е добър резултат с оглед икономическия климат като цяло," обясни Дейвид Гил.
"Запълнили сме нашия стадион повече от всеки друг клуб във Висшата лига. Не може да сравняваме миналата година с тази, тъй като условията са различни," допълва още той.
Интересно обаче е да се отбележи, че ВИП-местата на стадиона също не се разпродадени. Според "Телеграф" продажбите са с близо 7500 по-малко.
"В добро финансово състояние сме. С атрактивен и печеливш футбол съм убеден, че ще привлечем още повече фенове на нашия стадион," оптимистично завършва Гил.

Ивайло Нецов: Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Майкъл Сампери и Улрик Бокеме с впечатляващи победи на SENSHI 29 във Варна
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Едуард Алексанян прегази Мариус Мунтеану и направи успешен дебют при най-тежките на SENSHI 29
Цали Юзеир нокаутира Карим Мабрук в първия рунд на SENSHI 29
Неприятна травма прекрати битката между Янис Стофоридис и Декстър Суис на SENSHI 29
Мантас Римдейка приспа Флорин Иваное на SENSHI 29
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар