И третият голям фаворит във Формула 1 за новия сезон Макларън Мерцедес представи новия си болид на специална церемония в Берлин. Преди Сребърните стрели това направиха Ферари и Ред Бул, а трите отбора са считани за основни конкуренти през годината.
По време на тестовете във Валенсия британо-германският отбор използва старата кола предпочитайки с нея да направи проучвания на новите гуми Пирели.
“Сигурен съм, че конкурентите смятат, че имат предимство, тъй като са изпробвали новите гуми и другите нововъведения с новите си коли, но ние познаваме добре КЕРС и бе важно да направим още проби с гумите” коментира Дженсън Бътън, който отново ще бъде съотборник с Люис Хамилтън в отбора.
По колата има промени, като правят впечатление издълженият и повдигнат нос, както и L-образните кутии за радиаторите. Внедрена е и нова версия на системата за регенериране на енергията (КЕРС), с която отборът се състезаваше през 2009 година.
“Моята цел е да направя всичко възможно тази година да покажа най-доброто от себе си и да се преборя за световната титла” заяви шампионът за 2008 година Люис Хамилтън.
“Изключително трудно е да се правят предположения отсега кой ще спечели в края на 2011 година, но се надявам да е пилот на Макларън. Прекарах последните няколко седмици в разговори и работа с нашите инженери и механици. Това ме зареди с положителна енергия и знам, че сме създали болид, с който ще атакуваме титлата” добави той.
Люис не се притеснява от допълнително поставените бутони върху волана, след като системата КЕРС бе върната, а и сега ще бъде използвано подвижно задно крило.
Напиши коментар
По време на тестовете във Валенсия британо-германският отбор използва старата кола предпочитайки с нея да направи проучвания на новите гуми Пирели.
“Сигурен съм, че конкурентите смятат, че имат предимство, тъй като са изпробвали новите гуми и другите нововъведения с новите си коли, но ние познаваме добре КЕРС и бе важно да направим още проби с гумите” коментира Дженсън Бътън, който отново ще бъде съотборник с Люис Хамилтън в отбора.
По колата има промени, като правят впечатление издълженият и повдигнат нос, както и L-образните кутии за радиаторите. Внедрена е и нова версия на системата за регенериране на енергията (КЕРС), с която отборът се състезаваше през 2009 година.
“Моята цел е да направя всичко възможно тази година да покажа най-доброто от себе си и да се преборя за световната титла” заяви шампионът за 2008 година Люис Хамилтън.
“Изключително трудно е да се правят предположения отсега кой ще спечели в края на 2011 година, но се надявам да е пилот на Макларън. Прекарах последните няколко седмици в разговори и работа с нашите инженери и механици. Това ме зареди с положителна енергия и знам, че сме създали болид, с който ще атакуваме титлата” добави той.
Люис не се притеснява от допълнително поставените бутони върху волана, след като системата КЕРС бе върната, а и сега ще бъде използвано подвижно задно крило.

Черната чума: Как вулкан отключва най-тежката пандемия в историята
Идеи за бюджетни коледни подаръци за жени
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
Как да общуваме ефективно с партньора?
Провежда се спасителна операция край Ахтопол заради кораба Kairos
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Генадий Головкин влиза в Залата на славата през 2026 г.
Шон Стрикланд отказа участие на UFC 325 в Австралия – изчаква завръщане след санкцията
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Коментари
Напиши коментарНапиши коментар