Американският концерн за спортни стоки Найк се изложи с реклама на Кристиано Роналдо, в която използва негова детска снимка с дреха на конкурента Адидас.
Найк, който е личен спонсор на португалеца, се възползва от неговия триумф в Шампионската лига и излезе с рекламата "Това момче вече знаеше". Очевидно идеята на концерна е, че Кристиано е предполагал за своите бъдещи успехи още в най-ранна детска възраст.
Деликатният момент обаче е, че американците са изрязали логото на германската компания Адидас от пуловера на снимката. Това доведе до стотици гневни коментира в социалните мрежи, не липсваха и иронични подмятания.
Некоректното действие на Найк напомни за неспортсментската проява на Манчестър Сити през 2009 година, когато "гражданите" приветстваха Карлос Тевес с "Добре дошъл в Манчестър", използвайки негова снимка с екипа на Манчестър Юнайтед.








Как да защитим детето от зимните заболявания
Комета може да крие тайната за произхода на живота
Някои китайски марки коли ще изчезнат от пазара в Европа
Съвети за хранене през зимата
Франция представи мощна нова система за борба с дронове
Откриха нови доказателства за селективен канибализъм сред неандерталците в Европа
Мутация на грипа във Великобритания може скоро да дойде у нас
Пет от най-странните жабки в серийни автомобили
Първото BMW M се продава
Опасно ли е поставянето на калъфи върху седалки с подгрев
Volkswagen вкарва три модела в сервизите заради проблеми с безопасността
Секси мацка от ММА се съблече за Playboy + СНИМКИ
Стоян Гочев след наградата „Ярка победа“ на „Златен пояс“ 2025: Няма грозна загуба
Кубрат Пулев пристигна в Дубай, обеща здрав бой с руснака Мурат
Едуард Алексанян за SENSHI 29: „Tази победа е за семейството ми!“
Холтерите като устройства за дистанционен мониторинг
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
Коментари
Напиши коментар17:41 | 8 юни 2017 г.
17:25 | 8 юни 2017 г.
11:18 | 8 юни 2017 г.
11:09 | 8 юни 2017 г.
Напиши коментар