Испанският вицешампион Барселона е лидер по активност в социалните мрежи сред футболните клубове за шеста поредна година.
Каталунците имат най-много харесвания, коментари и споделяния в Instagram, Twitter, Youtube и TikTok - общо 1,63 милиарда, похвалиха се от клуба.
Втори в тази своеобразна класация е Ливърпул с 1,48 милиарда, уточнява "Монитор". Следват Манчестър Юнайтед - 1,45 милиарда, Реал Мадрид - 1,2 милиарда, Ювентус - 796 милиона и други.
Барселона нямаше повод за гордост през изминалата 2020 година, която беше една от най-слабите в новата история на клуба.







Парите от майчинството не стигат за отглеждането на българските деца (ВИДЕО)
България и САЩ се развиват успешно, но има неоползотворен потенциал
Сигнал от София: Непочистени шахти превръщат улиците в реки
Сенчестият флот на Путин е под заплаха
Иззеха над 100 000 къса цигари край Никопол
Времето утре: Облачно с валежи от дъжд, в планините - сняг
Русия въвежда военни курсове за деца в предучилищна възраст
Възраждането на Jaguar ще се забави
Как Кларксън и Мей предсказаха китайското нашествие
Ново проучване показа как износването на гумите вреди на околната среда
Най-ненадеждните японски автомобили според Consumer Reports
Бивш световен шампион предизвика Мозес Итаума: „Ще е чест да споделя ринга с него“
Отчет за състезанието – KWU SENSHI JAPAN Karate Kanto Open 2025
Дионтей Уайлдър подписа договор за следващия си бой: „Всичко, което мога да кажа, е – двукратен!“
Еди Хърн: Бивол иска Канело, Бетербиев и Бенавидес
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Коментари
Напиши коментар12:02 | 11 яну 2021 г.
11:46 | 11 яну 2021 г.
11:42 | 11 яну 2021 г.
11:28 | 11 яну 2021 г.
11:13 | 11 яну 2021 г.
11:04 | 11 яну 2021 г.
Напиши коментар