Money for nothing ("Пари за нищо") е един от вечните хитове на "Дайър Стрейтс", но той изобщо не важи за Шампионската лига. От комерсиалната трансформация на надпреварата за Купата на европейските шампиони, стартирала от сезон 1992/93 г., наградният фонд постоянно се увеличава, което се отразява на приходите на участниците. 

Сметките показват, че оттогава УЕФА е разпределила 20 млрд. евро сред 145-те класирали се в груповата фаза на турнира. В момента тече 29- ото издание на Шампионската лига, а за сравнение Марсилия, който изненадващо спечели първото с 1:0 срещу Милан, получи еквивалента на 3,7 млн. евро, докато росонерите прибраха 4,2 млн. евро.

В момента на върха по приходи е Байерн Мюнхен с близо милиард - 988,3 милиона, като е твърде вероятно след края на кампанията да премине психологическата граница от 1 милиард. Най-близо до баварците е Реал Мадрид с 982,6 млн. евро пред другия испански гранд Барселона с 940,1 млн. евро.

В челото са намерили място и клубове, които не са печелили турнира - ПСЖ е 7-и с 628,8 млн., Арсенал е 8-и с 549,5 млн., Манчестър Сити е 9-и с 544,2 млн., а десетката затваря двукратният победител Ливърпул с 523,9 млн, пише "Тема спорт". Манчестър Юнайтед е пети със 744,4 млн., следван от Челси със 705,8 млн.

Честта на Италия брани Ювентус, който с 893,5 млн. евро е четвърти и единственият представител на Апенините в Топ 10. Следващият участник от Серия А е Рома на 14-ата позиция с 434 млн. евро, наблизо са Милан (16-и с 409 млн.) и Интер (17-и с 399,3 млн.).