Легендарният инженер във Формула 1 Ейдриън Нюи разкри защо така и не е преминал във Ферари, въпреки че на два пъти е можел да го направи.
Работил в някои от най-силните тимове като Уилямс, Макларън и сега Ред Бул, той може да се похвали със създаването на 13 шампионски автомобила.
От 2006-а той работи за Биковете, които в момента са абсолютни доминанти и чрез Макс Верстапен. Именно тогава той е имал възможност да стане част от Скудерията, но самият Нюи разкрива, че през 90-те е било по-вероятно да отиде в Маранело.
„В миналото съм преговарял с Ферари и бях изкушен да отида при тях, защото те са наистина легендарна марка. Става въпрос за периода 1993-1997, когато преминах от Уилямс в Макларън. По това време изборът бе наистина труден за мен, защото децата ми бяха малки и не знаех дали ще свикнат в италианско училище. Ако бях отишал да работя в Италия, щеше да бъде със семейството ми“ разкрива Нюи.
„Сега в Ред Бул съм почти от самото начало, а когато сменяш отборите все пак имаш нужда от адаптация. Ако бях с 20 години по-млад може би щях да го направя“ добавя инженерът, който е работил с пилоти стана шампиони с неговите коли като Найджъл Менсъл, Ален Прост, Деймън Хил, Жак Вилньов, Мика Хакинен, Себастиан Фетел, а сега и с Макс Верстапен.
„Всеки от тях е различен от останалите. Найджъл бе невероятно уверен и силен физически, което в онези времена бе от голямо значение. Освен това бе много борбен. Ален бе много методичен, но и не се предизвикваше. Мика и Кими не говореха много, но когато казваха нещо, трябваше да го имаш предвид. Себастиан мислеше много за всичко, докато Макс е някъде по средата и за мен той е перфектият пилот защото притежава отличен контрол върху колата и естествени умения“.







Забраняват мобилните телефони в училище от януари?
Актове и фишове за нарушителите на пътя при акция на МВР
19-годишна шофьорка загина при катастрофа в Русенско
България втора след Люксембург по работещи, които са в риск от бедност
Конституционният съд образува дело за промените в Закона за ДАНС
Шофьрът, набил жена на бул. „България“ в София, вече е с обвинение
Повече, отколкото изглежда - как радиаторната решетка влияе на колата
Какъв проблем крие Honda 1.0 i-VTEC?
5 забравени френски суперколи, които заслужават внимание
Dacia e готова с комбито, което трябва да измести Skoda Octavia
Норма Дюмон: „Не искам да чакам бой за титлата – искам да остана активна“
Ронда Роузи: „Без Дейна Уайт UFC ще изгуби душата си – ще останат само три букви“
Непобеден американски талант предизвика Мозес Итаума: „Нека видим дали е готов за Усик“
В отбора на Усик предложиха потенциален следващ съперник за украинския шампион
Ползите от креатина за спортуващите?
Как да се справим с лесно заплитащата се коса?
Какво прави магданозът за здравето ни?
Защо периодичното посещение на зъболекар е важно?
Коментари
Напиши коментар00:42 | 24 апр 2024 г.
Напиши коментар