Джордж Ръсел с Мерцедес води от старта до финала, за да спечели Гран При на Сингапур, 18-и кръг от сезона във Формула 1. Това бе втори триумф за англичанина за сезона и 5-и в кариерата му.

Макс Верстапен отново не успя да победи на „Марина Бей”, но все пак удържа зад себе си Ландо Норис, който го притискаше. 4-и завърши Оскар Пиастри, така че нидерландецът намали изоставането си и до двамата и борбата в челото остава интересна.

Взетите точки обаче подпечатаха титлата на Макларън при конструкторите, като това е втори пореден отборен триумф за отбора и 10-и в историята. Ситуацията между двамата пилоти обаче ще се промени след случилото се в началото.

Около час преди старта валя, но пистата изсъхна и състезанието започна на сухо. Макс подходи агресивно започвайки с гуми софт, за да бъде по-бърз на старта. Ръсел, както и колите на Макларън, бяха с медиум.

На старта Джордж започна добре, докато Верстапен се позабави, но все пак остана втори. Зад тях обаче Норис бе агресивен, като излезе 4-и, а след това атакува и Пиастри. Двамата леко се докоснаха и Ландо зае по-предната позиция, макар и със счупване на елемент по предното му крило.

След това Джордж започна да се откъсва напред и дръпна с над 2 секунди, докато Норис оставаше на гърба на Верстапен. Льоклер също спечели 2 места и бе 5-и, докато Кими Антонели бе 6-и, а Хамилтън 7-и.

В следващите турове Макс се откъсна на 2 секунди пред Ландо, докато Пиастри продължаваше да се оплаква. Преднината на Ръсел пък гонеше 4 секунди, а в 11-ата обиколка вече бе над 5 и продължаваше да се увеличава. Явно гумите софт не работеха достатъчно добре. Алонсо пък бе стигнал до 8-ата позиция.

Ландо обърса стената на един от завоите, но се размина с инцидент. Той оставаше на малко от над секунда зад Макс, който влезе пръв за смяна в 20-ия тур, като сложи хард и се върна 7-и. Последва смяна за Льоклер, докато Ръсел, както и пилотите на Макларън, оставаха на пистата. Верстапен пък вдигна темпото с най-твърдите гуми.

Ръсел позагуби темпо и спря за смяна в началото на 26-ата обиколка, а веднага след това спря и Антонели. Джордж се върна трети, на 3 секунди пред Макс. В следващия тур от Макларън извикаха Ландо, като този път не бе забавен от механиците. Британецът се върна обаче на цели 5 секунди от Верстапен. Последва смяна и за Пиастри, като при него обаче имаше проблем и той остана повече от 5 секунди в бокса, като се върна 4-и, на 9 секунди от Норис.

Последваха обиколки, в които Макс свали пасива си до около 3 секунди от лидера, докато зад него Ландо се доближи на 4 секунди от нидерландеца. Разликата между първите двама продължи да пада и слезе под 3 секунди, докато Норис се движеше с темпото на Верстапен.

Около 36-ия тур обаче, изведнъж Макс изостана на повече от 4 секунди, след като блокира гумите си и едва не се удари. Това позволи на Ландо да го доближи на под 2 секунди. След няколко обиколки обаче и пилота на Макларън допусна неточност и разликата се вдигна до 2,5 секунди.

Макс обаче се оплака от липсата на баланс, като очевидно изпитваше трудности с пилотирането. Хюлкенберг се завъртя, но не се удари и спря в един от „джобовете”, което му позволи да продължи и да няма кола за сигурност.

Лидерите настигнаха изостанали автомобили, като разликата между Ръсел и Макс падна до 3,6 секунди, докато Ландо бе на под секунда от Верстапен. Норис обаче нямаше как да атакува, въпреки трудностите на световния шампион, който се движеше с аванс от 6-7 десети. Пиастри пък се приближи до двамата пред себе си на 3 секунди. Междувременно Антонели и Хамилтън изпревариха Льоклер и излязоха 5-и и 6-и.

До края Ръсел нямаше проблеми и пресече пръв финала, а Верстапен удържа Норис, като завърши на 6 десети пред пилота на Макларън. Следваха Пиастри и Антонели, а Льоклер мина пред Хамилтън, след като Люис загуби спирачките си. Алонсо, Беърман и Сайнц допълниха десетката. 

В класирането Пиастри има 336 точки, Норис е с 314, а Верстапен с 273, така че борбата ще става още по-оспорвана.