Американският спортен концерн "Найк" слага край на партньорството с едно от най-големите си рекламни лица Неймар, след като спонсорският договор между двете страни изтича на 31 август и по всичко изглежда, че няма да бъде подновен.

Неймар и компанията не успяха да се споразумеят относно финансовите условия по новия договор. 28-годишният бразилец не участва в последната кампания на глобалната спортна марка, което беше ясен сигнал за прекратяването на взаимоотношенията им. В крайна сметка Неймар реши да прекрати партньорството на стойност 78,6 милиона паунда, което продължи 15 години.

"Найк" бе спонсор на бразилеца, още когато той беше 13-годишен, много преди да стане професионалист. По време на превръщането му в звезда в "Сантос" от компанията дори доставяха спортно оборудване на клуба, пише Монитор. Промяната, която прави Неймар може да се окаже лоша новина за ПСЖ, тъй като френският клуб също си партнира с американската компания, която им е доставчика на екипировка. Според информациите, Неймар води разговори с "Пума" и е много вероятно да подпише договор.